تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۶.۹۹°
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳
معاون سیاسی استاندار یزد:

۹۵ درصد دستگیرشدگان حوادث اخیر در یزد آزاد شدند

اکثر دستگیرشدگان در جریان اعتراضات این استان را نوجوانان و جوانان حدود ۲۰ سال تشکیل می دادند که بخش قابل توجهی دانش آموز هستند.
کد خبر: ۴۸۷۲۸

۹۵ درصد دستگیرشدگان حوادث اخیر در یزد آزاد شدند

به نقل از مهر؛ معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار یزد گفت: ۹۵ درصد دستگیرشدگان حوادث اخیر در یزد چند ساعت پس از دستگیری آزاد شدند.

علی اکبر عزیزی عصر پنجشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان یزد با اشاره به اینکه حوادث و اغتشاشات اخیر در یزد نیز دستگیر شدگانی داشت، بیان کرد: ۹۵ درصد دستگیر شدگان، چند ساعت پس از دستگیری آزاد شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد عنوان کرد: اکثر دستگیر شدگان از روی هیجان، حرکت های اغتشاشی انجام داده بودند.

عزیزی اظهار داشت: اکثر دستگیرشدگان در جریان اعتراضات این استان را نوجوانان و جوانان حدود ۲۰ سال تشکیل می دادند که بخش قابل توجهی دانش آموز هستند.

وی بیان کرد: در گفتگوهایی که با آنان صورت گرفت، هیچگونه عقبه ذهنی تاثیرپذیری از جریان های ضدانقلاب را ندارد و تنها تحت تاثیر فضای هیجانی ایجاد شده از سوی برخی شبکه های اجتماعی در اعتراضات و اغتشاش ها شرکت کرده بودند و تقریبا ۹۵ درصد آنان نیز چند ساعت پس از دستگیری آزاد شدند.

عزیزی ادامه داد: یکی از آسیب های ناشی از کرونا در دو سال گذشته تعطیلی کلاس های حضوری مدارس و دانشگاه ها و جایگزینی آن با روش آموزش غیرحضوری بود که باعث شده تا برخی کودکان و نوجوانان بدون شناخت از فضای مجازی وارد این عرصه شوند و این مسئله اثر خود را در اغتشاش های اخیر نمایان کرده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز