تهران ۵.۹۹° كمينه ۵.۷۹°  بیشینه ۵.۹۹°
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹

دستگیری عامل تیراندازی در ماسال گیلان

متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
کد خبر: ۵۰۰۹۲

 

به نقل از ایسنا؛ سرپرست فرماندهی انتظامی ماسال از دستگیری عامل تیراندازی و کشف یک قبضه سلاح جنگی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مرتضی ترازی در جمع خبرنگاران اخلال در نظم عمومی و ارعاب مردم را خط قرمز پلیس دانست و اظهار کرد: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله می‌کند.

وی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی با سلاح جنگی در این شهرستان، ماموران بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با حضور به موقع پلیس عامل تیراندازی در محل وقوع جرم دستگیر شد، گفت: با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، متهم ۲۵ ساله به علت اختلافات خانوادگی به سمت منزل مسکونی یکی از بستگان خود تیراندازی کرده است.

سرپرست فرماندهی انتظامی ماسال با اشاره به اینکه از متهم یک قبضه سلاح کلت جنگی به همراه ۸ عدد فشنگ کشف شد، افزود: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ ترازی در پایان به تلاش مجموعه انتظامی برای برقراری و ارتقاء نظم و امنیت در جامعه اشاره کرد و از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک و یا اطلاع از حمل و وجود سلاح غیرمجاز مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز