تهران ۱۹.۸۴° كمينه ۱۹.۸۴°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰

شنیده شدن صدای آژیر خطر در شهرک‌های اطراف نوار غزه بعد از ۳ ماه

. بر اساس بیانیه ارتش اسرائیل، آژیرهای خطر در شهرک‌های «کیسوفیم»، «العین الثالثة» و «نیریم» به صدا درآمده است.
کد خبر: ۵۰۰۹۶

شنیده شدن صدای آژیر خطر در شهرک‌های اطراف نوار غزه بعد از ۳ ماه

به نقل از تسنیم؛ رسانه های رژیم اسرائیل از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار شلیک موشک در شهرک‌های اطراف نوار غزه خبر دادند که طی سه ماه گذشته اولین بار است، این آژیرها فعال می‌شود.

رسانه های رژیم اسرائیل از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار شلیک موشک در شهرک‌های اطراف نوار غزه خبر دادند. این اولین بار است که طی سه ماه گذشته آژیرهای هشدار در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه به صدا درمی‌‌آید.

کانال 7 تلویزیونی رژیم اسرائیل مدعی شد که علت فعال شدن آژیرهای خطر در شهرک‌های اطراف غزه، اصابت یک موشک به زمین خالی بوده است.

ارتش صهیونیستی فعال شدن آژیرهای هشدار را تأیید کرد

ارتش رژیم اسرائیل پنجشنبه شب تأیید کرد که آژیرهای هشدار شلیک موشک در سه شهرک اطراف نوار غزه فعال شده‌ است. بر اساس بیانیه ارتش اسرائیل، آژیرهای خطر در شهرک‌های «کیسوفیم»، «العین الثالثة» و «نیریم» به صدا درآمده است.

روزنامه یدیعوت آحارانوت مدعی شد که جنبش جهاد اسلامی احتمالا پیش این موشک شلیک شده از نواز غزه به سمت اراضی اشغالی باشد. این روزنامه نوشت که احتمالا این جنبش در واکنش به شهادت یکی از اعضای خود در کرانه باختری به نام «فاروق سلامه» بوده است. هنوز مشخص نیست سامانه گنبد آهنین فعال شده است یا نه.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز