تهران ۱۳.۹۹° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲

امام جمعه اهواز: برخورد قانونی با عوامل آشوب مطالبه مردم است

به لطف الهی در چند روز اخیر شاهد باران در اغلب مناطق خوزستان بودیم و امیدواریم خداوند همچنان برکاتش را بر ما نازل کند.
کد خبر: ۵۰۱۱۵

امام جمعه اهواز: برخورد قانونی با عوامل آشوب مطالبه مردم است

به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با بیان اینکه مماشات و مدارا کردن با اغتشاشگران کافی است گفت: مردم برخورد قانونی با عوامل آشوب که کشور را به سمت ناامنی می‌برند مطالبه می‌کنند.

به گزارش خبرنکار ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد در خطبه‌ دوم نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر خطاب به مسئولان اظهار داشت:مماشات و مدارا کافی است دلیلی ندارد به کسانی که عمله دشمن هستند و به جان و مال مردم حمله می‌کنند و به حافظان امنیت کشور بی‌رحمانه هجوم می‌برند مدارا کرد.

وی با بیان اینکه با حضور حماسی مردم در یوم الله ۱۳ آبان حجت بر همه تمام است اظهار داشت: اکنون همه چیز برای مردم روشن است و هیچ ابهام و شائبه‌ای وجود ندارد که این فتنه انگیزی و دامن زدن به ناامنی کار دشمن و جنگ ترکیبی استکبار جهانی است.

خطیب جمعه اهواز افزود:دشمن می خواهد با فتنه انگیزی و به میدان آوردن همه توان خود به اهدف خباثت آمیز خود که درهم شکستن وحدت ملت و شکاف در میان ملت است دست یاید ولی به لطف الهی و هوشیاری آحاد ملتی که امروز نشان دادند که زنده و بصیر هستند دشمن موفق نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه در هفته های اخیر بیش از ۵۰نفر از مردم و حافظان امنیت به دست اغتشاشگران به شهادت رسیدند و دهها نفر نیز مجروح یا مصدوم شدند افزود: در فتنه اخیر بسیاری از اموال عمومی و خصوصی مردم از بین رفت لذا باید با آشوب گران برخورد قانونی صورت گیرد و صبوری بیشتر دیگر جایز نیست.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه با قدردانی از حضور انقلابی و حماسی مردم خوزستان به خصوص اهوازی‌ها در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی افزود: مردم تودهنی محکمی به امریکا و عمله‌های آن زدند و نشان دادند با وحدت ، تا پای جان به ارزش ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل ایستاده‌اند.

امریکا با هفت هزار میلیارد دلار هزینه در خاورمیانه به اهداف خود نرسید

امام جمعه اهواز با بیان اینکه امریکا به اعتراف ترامپ رییس جمهور پیشین این کشور هفت هزار میلیارد دلار در غرب آسیا هزینه کرد ولی چیزی عایدش نشد افزود: به اعتراف مقام های امریکایی جمهوری اسلامی ایران ۱۶میلیارد دلار برای کمک به پایداری امنیت خود و ملت های منطقه هزینه کرده اجازه نداد برنامه‌ها و توطئه های امریکا در منطقه به سرانجام برسد.

وی گفت: بودجه نظامی امریکا در سال ۲۰۲۲ میلادی ۷۹۶میلیارد دلار و جمهوری اسلامی ایران تنها ۱۲میلیارد دلار بوده است و اگر ما وارد مبارزه با داعش نمی شدیم و مدافعان حرم به شهادت نمی رسیدند ناچار در داخل کشور با آنان وارد نبرد می‌شدیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد در ادامه افزود:ملت ایران و رهبری انقلاب با صلابت ، قدرت و تدبیر همه نقشه‌های شوم رژیم امریکا و صهیونیست ها را خنثی خواهد کرد و اجازه نخواهد داد برنامه های خود را به ملت‌های منطقه دیکته کند.

خطیب جمعه اهواز در خطبه نخست نماز به اهمیت خانواده و تربیت فرزندانی که مایه آبروی کشور خواهند بود اشاره کرد و گفت:خانواده کانون اصلی جامعه در هدایت و تربیت صحیح نسل‌های آینده است.

وی با دعا برای تداوم بارش رحمت الهی اظهار داشت: به لطف الهی در چند روز اخیر شاهد باران در اغلب مناطق خوزستان بودیم و امیدواریم خداوند همچنان برکاتش را بر ما نازل کند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز