تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۸.۷۹°
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴
مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش:

دشمن هنوز از سرود سلام فرمانده زخم خورده است

اولا دانش آموزان و اولیای ما از دسیسه های دشمن آگاه هستند و هیچ گاه گول این بازی همیشگی دشمن را نخواهند خورد و دوم اینکه دشمن هنوز از ماجرای سرود سلام فرمانده زخم خورد است.
کد خبر: ۵۰۱۳۵

دشمن هنوز از سرود سلام فرمانده زخم خورده است

به نقل از ایسنا؛ مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: اولا دانش آموزان و اولیای ما از دسیسه های دشمن آگاه هستند و هیچ گاه گول این بازی همیشگی دشمن را نخواهند خورد و دوم اینکه دشمن هنوز از ماجرای سرود سلام فرمانده زخم خورد است.

حامد صبوری شامگاه جمعه ۱۳ آبان ماه در سخنرانی در جمع مردم شهرستان قرچک که به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان در مصلی این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: امروز استکبار جهانی نسبت به پیشرفت ها، قدرت نظامی و دفاعی، روحیه سلحشوری و شهادت طلبی، آگاهی ملت غیور ایران واقف است، به همین دلیل از هر ابزاری برای تحریف، نشر اکاذیب، حملات سایبری و فرهنگی استفاده می کند.

وی افزود: امروز فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت در کشورهای مسلمان منطقه وجود دارد و دشمن از این روحیه و دیدگاه هراس دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش در امور مجلس گفت: عده ای از دانش آموزان تحت تاثیر برخی هیجان ها قرار گرفتند و یکسری حرکت هایی را انجام دادند و رسانه های غربی نیز آن را پوشش داده و از دانش آموزان دیگر نیز می خواهند آنان را همراهی کنند، این یعنی سوق دادن دانش آموزان به جنگ و دوری از فضای علمی در کشور که باعث عقب گرد کشور خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: در زمانی که اجتماعات عظیم برای همخوانی سرود سلام فرمانده انجام می شد، رسانه های دشمن این حرکت فرهنگی را دعوت کودکان و نوجوانان به جنگ بر می شمارند، در صورتی که آنان علناً در رسانه هایشان دانش آموزان ما را دعوت به اغتشاش می کنند.

صبوری تصریح کرد: اولا دانش آموزان و اولیای ما از دسیسه های دشمن آگاه هستند و هیچ گاه گول این بازی همیشگی دشمن را نخواهند خورد و دوم اینکه دشمن هنوز از ماجرای سرود سلام فرمانده زخم خورد است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز