تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸

فرماندار: شهر خاش در امنیت و آرامش است

هم‌اینک شرایط مساعد و تردد مردم در بازار و خیابان در جریان است اما مغازه‌ها تعطیل هستند و برای فردا هم تمامی مدارس این شهرستان تعطیل اعلام شده است.
کد خبر: ۵۰۱۳۷

فرماندار: شهر خاش در امنیت و آرامش است

به نقل از ایرنا؛ فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: هجوم اغتشاشگران برای تصرف فرمانداری این شهر با هوشیاری نیروهای امنیتی ناکام ماند و هم‌اینک آرامش در شهر حاکم شده است‌

 صاحبگل صالحی شامگاه جمعه در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهارداشت: تعدادی عوامل اغتشاشگر ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه با حضور بین نمازگزاران و سردادن شعارهای هنجارشکن تلاش کردند جمعیت را تحریک کنند و در ادامه سمت فرمانداری هجوم آورده و با شلیک گلوله سعی بر ورود به فرمانداری داشتند.

وی با بیان اینکه این اغتشاشگران اداره جهاد کشاورزی و اداره دارایی این شهرستان را هم را تخریب کردند، ادامه داد: اداره جهاد کشاورزی شهرستان به طور کامل در آتش سوخت.

فرماندار خاش با تاکید بر اینکه بر اساس اعلام شاهدان عینی، در این میان تعدادی افراد مشکوک سمت مردم تیراندازی کردند که موجب کشته و مجروح شدن تعدادی از آنان شد گفت: این افراد که از تصرف فرمانداری ناکام ماندند در ادامه به خیابان‌ها هجوم برده و به آتش زدن چند بانک‌ و عابر بانک، مغازه و فروشگاه و کیوسک پلیس اقدام کردند.

وی افزود: اغتشاشگران تعداد زیادی از تابلوهای میادین و خیابان‌ها را از جا درآورده و ماشین‌های مردم محلی را به آتش کشیدند. طبق آمار اعلام شده این اغتشاشگران ۱۲ دستگاه اتومبیل را به آتش کشیدند.

صالحی تاکید کرد: هم‌اینک شرایط مساعد و تردد مردم در بازار و خیابان در جریان است اما مغازه‌ها تعطیل هستند و برای فردا هم تمامی مدارس این شهرستان تعطیل اعلام شده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز