تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۹.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
انسیه خزعلی:

این یک جنگ همه جانبه شناختی و رسانه‌ای علیه ایران و زن بود

زنان دوباره به ابزاری بدل شدند تا استکبار به مطامع خود برسد. در بسیاری از حرکتها و تبلیغات این ناآرامی‌ها زنان وسیله قرار شدند. طبق آمار تنها ۱۲درصد از دستگیر شدگان در اغتشاشات از خانم‌ها بودند.
کد خبر: ۵۰۲۴۵

این یک جنگ همه جانبه شناختی و رسانه‌ای علیه ایران و زن بود

به نقل از فارس، نیت دشمن این است که زن را از جایگاه عزتمندش دور کند و موقعیت او را در سطح کالا و ابزار تنزل دهد.امیدوارم همانطور که خانم ها در بسیاری از صحنه‌ها نشان دادند که اجازه نمی‌دهند از آنها سوءاستفاده بشود در ماجراهای مشابه هم مقابل این هجمه‌ها و تمایلات نادرست بایستند.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان گفت:همه چیز را به نام آنها و باشعار زن زندگی آزادی تمام کردند. این استفاده ابزاری از زن را در بسیاری از امور دیگر هم شاهد هستیم. این یک جنگ همه جانبه شناختی و رسانه‌ای علیه ایران و زن و خانواده ایرانی بود.

 خزعلی درباره اغتشاشات اخیر در کشور و استفاده ابزاری از نام زنان برای به آشوب کشاندن جامعه گفت:«در این ماجرا باز هم مظلومیت زنان بروز و ظهور یافت. زنان دوباره به ابزاری بدل شدند تا استکبار به مطامع خود برسد. در بسیاری از حرکتها و تبلیغات این ناآرامی‌ها زنان وسیله قرار شدند. طبق آمار تنها ۱۲درصد از دستگیر شدگان در اغتشاشات از خانم‌ها بودند و ۸۸درصد بقیه از مدران بودند ولی می‌بینیم که به غلط این کارها حرکتی زنانه معرفی می‌شود. ولی همه چیز را به نام آنها و باشعار زن زندگی آزادی تمام کردند. این استفاده ابزاری از زن را در بسیاری از امور دیگر هم شاهد هستیم. این یک جنگ همه جانبه شناختی و رسانه‌ای علیه ایران و زن و خانواده ایرانی بود.»

وی افزود: «نیت دشمن این است که زن را از جایگاه عزتمندش دور کند و موقعیت او را در سطح کالا و ابزار تنزل دهد. امیدوارم همانطور که خانم ها در بسیاری از صحنه‌ها نشان دادند که اجازه نمی‌دهند از آنها سوءاستفاده بشود در ماجراهای مشابه هم مقابل این هجمه‌ها و تمایلات نادرست بایستند.»

خزعلی گفت: «در اغتشاشات اخیر بحث نوجوانان و جوانان نیز باید موردتوجه قرار بگیرد. ما درباره این نسل با آموزش و تربیت فضای مجازی مواجه هستیم. نوجوانان این نسل چندین سال را درگیر فضای مجازی بودند و این درگیری حتی برای آموزش آنها یعنی درس خواندن هم به وقوع پیوست. این موضوع خیلی از نوجوانان ما را دچار مشکلات جدی کرده است. و این را در خارج شدن خانواده و کارکرد آن از ریل اصلی آن می‌بینیم.»

وی خاطرنشان کرد: «ما باید مادر، جایگاه و نقش او را ارج بنهیم. خلاء مادر و اشتباه جایگزینی مادر با فضای مجازی درباره این نسل به وضوح حس می‌شود. جایگاه محوری مادر در تربیت وهدایت و جهت‌دهی بسیار مهم است و در خلاهای امروزی نسل نوجوان و جوان فقدان این مورد را مشاهده می‌کنیم. ما باید مادر را ارج بنهیم و بدانیم که هیچ چیز برای فرزندان ما جایگاه محبت و تربیت و نگاه و عاطفه او را نمی‌گیرد»

خزعلی در پایان گفت: «امیدوارم رسانه متوجه رسالت بزرگی که دارد بشود و به صورت جدی به ایستادن در مقابل دروغ اهتمام ورزد. اگر دروغ از رسانه پاک شود خواه به صورت مستقیم و خواه غیرمستقیم زندگی مردم نیز پاک و زلال و باصفا می‌شود. دروغ منشاء بسیاری از همین اغتشاشات و ناآرامی‌هاست که منجر به جریحه‌دار شدن جسمی و روحی خانواده‌های ما شده است و التیام آن هم به راحتی صورت نخواهد گرفت.»

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : انیسه خزعلی زنان
ارسال نظر

آخرین اخبار روز