تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۸۴°  بیشینه ۱۵.۷۹°
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸

گزارش ایرنا از ناارامی های مریوان، شهر در آرامش است

تجمع اغتشاشگران به بهانه فوت خانم نسرین قادری در شرایطی است که خانواده این مرحومه اعلام کرده بودند، دخترشان به مرگ طبیعی و به دلیل ابتلا به بیماری فوت کرده است
کد خبر: ۵۰۲۷۳

گزارش ایرنا از ناارامی های مریوان، شهر در آرامش است

به نقل از ایرنا؛ برخی آشوبگران به بهانه فوت مرحومه «نسرین قادری» بانوی ۳۵ ساله مریوانی که روز جمعه در خانه اش در تهران درگذشت، امروز یکشنبه با اقدامات هنجارشکنانه فضای شهر مریوان را ناآرام کردند.

آشوبگران در برخی از خیابان های و محلات شهر از جمله کوره موسوی، موسک، نوروز، نوبهار و کانی دینار شعارهای هنجارشکنانه سر دادند و فضای شهر را از طریق آتش زدن لاستیک و خرد کردن بلوک های سیمانی در کف خیابان ها برای مدت کوتاهی ملتهب کردند.

آنها همچنین ضمن تعرض به دفتر ارتباطات مردمی «شیوا قاسمی پور» نماینده شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی؛ شیشه ها و تابلوی سر درب این دفتر را شکستند.

تعدادی از اغتشاشگران هم به سمت ساختمان شورای اسلامی شهر مریوان سنگ پراکنی کردند.

برخی کانال‌های معاند هم اغتشاشگران را به بستن جاده ترانزیتی مریوان به مرز باشماق تحریک کردند که ناموفق بودند.

تجمع اغتشاشگران به بهانه فوت خانم نسرین قادری در شرایطی است که خانواده این مرحومه اعلام کرده بودند، دخترشان به مرگ طبیعی و به دلیل ابتلا به بیماری فوت کرده است اما معاندین بافراخوان‌هایی که منتشر کرده بودند قصد داشتند فوت خانم قادری را به اغتشاشات ربط دهند.

گفته می‌شود پلیس برای متفرق کردن معترضان مجبور به استفاده از گاز اشک آور شده است.

در حال حاضر شهر ارام است و مشکل خاصی در این زمینه نیست.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز