تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۶.۷۹°
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳

خطیبان نماز جمعه حقایق اتفاقات اخیر را به مردم انتقال دهند

اگر رسانه های معاند و ضد انقلاب و خبرگزاری‌های وابسته به دشمن روی اتفاقات داخلی ایران مانور می دهند این نشان از اقتدار و قدرت نظام دارد.
کد خبر: ۵۰۳۲۰

خطیبان نماز جمعه حقایق اتفاقات اخیر را به مردم انتقال دهند

به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی فقیه در کردستان از خطیبان نماز جمعه استان خواست واقعیت های اتفاقات اخیر را بیان و حقیقت و آگاهی را به مردم انتقال دهند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی عصر دوشنبه در نشست فصلی ائمه جمعه با موضوع نقش استکبار جهانی در اغتشاشات اخیر اظهار داشت: خطبه های نماز جمعه باید محتوا داشته باشد و در آن بیان شود چه کسی دلسوز و چه کسی ساختارشکن است.

وی با تاکید بر اینکه ارزش‌ها و اهداف نظام را حفظ و از آرمان‌ها، شهادت، جهاد، انسانیت و دوستی حفاظت کنیم، افزود: باید به مقدسات و محترمات همدیگر احترام گذاشت و در برابر رفتارهای احساسی و تفرقه افکنانه صبر و متانت و وقار داشت.

نماینده ولی فقیه در کردستان رفتار دلسوزانه با رفتار ساختارشکنانه را متفاوت دانست و ادامه داد: آشوبگران و معاندین ضد انقلاب بدانند چون نظام آرمان و اهداف دارد هیچ وقت دچار فروپاشی نمی‌شود، چرا که پایه های آن مستحکم است.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه حوادث تروریستی شاهچراغ چهره حقیقی و اهداف حکومت تروریستی را نشان داد، اضافه کرد: فضای حقیقی کشور را با فضای تو خالی مجازی عوض نکنید.

وی یادآور شد: اگر رسانه های معاند و ضد انقلاب و خبرگزاری‌های وابسته به دشمن روی اتفاقات داخلی ایران مانور می دهند این نشان از اقتدار و قدرت نظام دارد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز