تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۸.۷۳°  بیشینه ۱۹.۷۹°
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸

شورای شهر اهواز: کولرهای قاچاق موجود در انبارها، به مدارس خوزستان داده شوند

رئیس کمیسون خدمات شهری شورای شهر اهواز گفت: باید درهای مدارس بزرگ نیز باز شوند و مردم از امکانات این مدارس در ساعات غیرآموزشی استفاده کنند.
کد خبر: ۵۰۳۲۳

شورای شهر اهواز: کولرهای قاچاق موجود در انبارها، به مدارس خوزستان داده شوند

به نقل از ایسنا؛ رئیس کمیسون خدمات شهری شورای شهر اهواز با اشاره به مشکلات تامین وسایل سرمایشی در مدارس خوزستان گفت: ۲۰ هزار کولر قاچاق در انبارهای گمرک خوزستان وجود دارد و استاندار خوزستان نباید اجازه دهد این کولرها از استان خارج شوند بلکه عمده این کولرها باید به مدارس استان تخصیص داده شود.

احمد سراج در هشتاد و دومین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (۱۶ آبان‌ماه) برگزار شد، با اشاره به اتفاقات اخیر اظهار کرد: به اذعان کارشناسان داخلی و خارجی، هزینه‌ای که بابت اتفاقات اخیر شده، از زمان شیوع کرونا و وارد شدن دانش‌آموزان در فضای مجازی برنامه‌ریزی شده بود؛ دانش‌آموزی که قبل از شیوع کرونا تحویل جامعه داده شد با جامعه‌ای که امروز تحویل گرفته شده بسیار متفاوت است بنابراین باید برنامه‌ریزی متفاوتی داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده‌اند مراحل پیشرفت در اختیار جوانان این مرز و بوم قرار داده شود بنابراین اردوهای پیشرفت ایران قوی باید مورد توجه قرار بگیرد؛ به نظر می‌رسد استاندار خوزستان باید همه دستگاه‌ها را مجاب کند تا ظرفیت‌های علمی خود را در قالب یک نمایشگاه بزرگ و جذاب برپا کنند. درهای مدارس نیز باید باز شود و اردوهای درون و برون استانی برگزار شوند.

رئیس کمیسون خدمات شهری شورای شهر اهواز گفت: باید درهای مدارس بزرگ نیز باز شوند و مردم از امکانات این مدارس در ساعات غیرآموزشی استفاده کنند.

سراج با تاکید بر ارتباط عمیق آموزش و پرورش با مساجد بیان کرد: از محل عوارض آلایندگی، احیای ۴۰ زمین ورزشی روباز در اهواز در دستور کار است و پیشنهاد می‌شود ۱۰ تا ۱۵ زمین ورزشی در مدارسی که شرایط مناسبی دارند احداث شود و علاوه بر استفاده دانش‌آموزان در زمان تعطیلی مدارس، در اختیار مردم به ویژه بانوان قرار بگیرند.

وی با اشاره به مشکلات تامین وسایل سرمایشی در مدارس گفت: ۲۰ هزار کولر قاچاق در انبارهای گمرک خوزستان وجود دارد و استاندار خوزستان نباید اجازه دهد این کولرها از استان خارج شوند بلکه عمده این کولرها باید به مدارس استان تخصیص داده شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز