تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۰.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
امیرعبداللهیان:

اهمیت ارتقاء خدمت رسانی به هموطنان ایرانی مقیم اروپا

هموطنان ایرانی فرهیخته مقیم اروپا سرمایه های مهم جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور هستند.
کد خبر: ۵۰۳۳۸

اهمیت ارتقاء خدمت رسانی به هموطنان ایرانی مقیم اروپا

به نقل از ایسنا، وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: هم‌وطنان ایرانی فرهیخته مقیم اروپا سرمایه های مهم جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور هستند.

 حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در یک گفت‌وگوی برخط با سفرا و سرکنسول‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای اروپایی، بر اهمیت تلاش مضاعف نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور برای پیشبرد و تحقق راهبرد سیاست خارجی دولت سیزدهم تحت عنوان "سیاست خارجی متوازن، دیپلماسی پویا و تعامل هوشمند" در شرایط چالشهای بین‌المللی تاکید کرد.

وزیر امورخارجه یادآور شد: مواجهه با این چالشها مستلزم کنشگری فعال، قدرتمند و موثر نمایندگی های کشورمان برای ارتقاء منافع و مصالح جمهوری اسلامی ایران است.

امیرعبداللهیان همچنین با تاکید بر اینکه هموطنان ایرانی فرهیخته مقیم اروپا سرمایه های مهم جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور هستند، بویژه اهمیت ارتقاء خدمت رسانی به هموطنان ایرانی مقیم اروپا را یادآور شد.

در این دیدار برخط، سفرا و سرکنسولهای جمهوری اسلامی ایران دیدگاههای خود در خصوص آخرین تحولات در روابط کشورمان با کشورهای اروپایی را با وزیر خارجه کشورمان در میان گذاشتند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز