تهران ۱۳.۸۵° كمينه ۱۳.۷۳°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

دلیل خودداری نماینده سقز از امضای بیانیه اخیر نمایندگان

چنین بیانیه هایی مورد سوء استفاده رسانه‌های معاند قرار می‌گیرد و مردم هم در این رابطه ببیشتر جریحه‌دار می‌شوند
کد خبر: ۵۰۴۰۷

دلیل خودداری نماینده سقز از امضای بیانیه اخیر نمایندگان

 به نقل از فردای اقتصاد؛ بهزادرحیمی نماینده سقز ضمن بیان این مطلب و با انتقاد از این گونه رفتارهای پرحاشیه نمایندگان گفت: شایسته است نمایندگان بیشتربه موضوعات اقتصادی و اصلاح سایر امور بپردازند. من این بیانیه را مصداق

رحیمی افزود: ما با همین پشتوانه ۲۲۷ امضایی می‌توانیم بسیاری از کارهای دیگری که به نفع مردم است که بر زمین مانده را با اتحاد و همکاری درست کنیم.

به گفته رحیمی طرح‌های زیادی درمقابله با تورم، ‌افزایش قیمت‌ها و رشد نرخ ارز در مجلس به دلیل کمبود ۵۰ امضا معطل هستند تا به جریان بیفتند و نمایندگان ازاین مسائل غافل شده‌اند ولی دنبال حواشی مانند بیانیه خطاب به قوه قضایییه می‌روند که نه مصلحت جمع در آن است ونه تنها مردم را آرام نمی‌کند بلکه مردم با چنین بیانیه‌هایی بیشتر جریحه‌دار می‌شوند.

رحیمی با بیان اینکه چنین بیانیه هایی مورد سوء استفاده رسانه‌های معاند قرار می‌گیرد و مردم هم در این رابطه ببیشتر جریحه‌دار می‌شوند گفت: من با این جریان واقعا همکاری نکردم ولی انتظاردارم همکارانم در راستای مواردی که تضعیف‌کننده منافع عمومی هستند قدم برندارند و در این زمینه اتحاد و هماهنگی را داشته باشند.

وی گفت: برداشت‌های متفاوتی از این بیانیه‌ها می‌شود هم به دل مردم آتش زده می‌شود اگر ما نگران باشیم در این زمینه قانون وجود دارد و قوه قضاییه خودش می‌داند چگونه با اغتشاش گران برخورد کند. رهبری معظم هم فرمودند که بحث اعتراض‌کنندگان با اغتشاش‌کنندگان متفاوت است و بر این موضوع تاکید کرده‌اند و نیازی نیست ما به این موضوعات دامن بزنیم.

نماینده سقز افزود: با اغتشاشات مخالفم و معتقدم که از طریق گفتمان باید بیان مطالبات اصلی مان صحبت کنیم تا به این مسیرها ختم نشود چون بالاخره برخی ازاین اغتشاشات تهدید امنیت ملی است که واقعا مورد قبول نیست ولی انتظار داریم که گفتمان درست واستفاده از ظرفیت‌ها و فرصت‌هایی که در دانشگاهها و مدارس وجود دارد، به تخلیه این اعتراضات منتهی شود تا منجر به اغتشاش نشود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز