تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲

تذکر عضو شورای شهر تهران به تغییر ساختار انسانی سامانه 137

پروژه 137 که سابقه حدود 20 ساله در شهرداری تهران دارد و حدود 400، 500 نفر از پرسنل با بیش از 15 سال سابقه در آن فعالیت می‌کنند را برعهده بگیرد.
کد خبر: ۵۰۴۲۴

تذکر عضو شورای شهر تهران به تغییر ساختار انسانی سامانه 137

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد که تغییر ساختار انسانی سامانه 137 شهرداری تهران، کار اشتباهی است.

ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران طی تذکری امروز در صحن علنی خطاب به رییس شورا گفت: لایحه شهرداری درباره اخذ عوارض شهرسازی که خیلی هم تأکید داشتید به سرعت در هیأت تصویب شود و با فرماندار هم تماس گرفته بودید همان روز با وجود نرسیدن مصوبه به فرمانداری جلسه تشکیل شد. قرار بود آقای صارمی تشریف بیاورند و خود من با ایشان تماس گرفتم فرمودند کار دیگری دارند و آقای جاوید هم قرار بود بیایند که نمی دانم چرا نیامد و در نهایت آقای سلیمی مدیرکل حوزه شهرسازی با من آمدند فرمانداری و با توضیحاتی که شفاهی دادیم همان روز صورت جلسه شد و گفتند که از فردا یعنی از دیروز ( دوشنبه) شهرداری می‌تواند لایحه را اجرایی و در مورد آن اقدام کند.

او ادامه داد: مورد دوم درباره مصوبه افزایش حقوق کارمندان دولت است که توسط رئیس مجلس ابلاغ شد و من از شهرداری خواهش می‌کنم چون دولت قصد دارد معوقه مهرماه را با آبان ماه پرداخت کند، آقای باقری و آقای فروزنده هماهنگ کنند که کارمندان شهرداری هم از همین ماه مشمول افزایش حقوق قانونی شوند و کمی افزایش دریافتی داشته باشند.

امانی در ادامه تذکر خود را قرائت کرده و گفت: دیروز یا روز قبل از آن ظاهراً همایشی در سامانه 137 برگزار شده و آنجا مطرح شده که با توجه به مشکلات سامانه 137 نرم‌افزاری و یا سخت افزاری، پاسخ‌گویی خوبی به کسانی که تماس می‌گیرند صورت نمی‌گیرد ( البته من این موضوع را در حد خبر مطرح‌ می‌کنم و نمی دانم واقعاً صحت دارد یا نه). در نهایت پرسنل 137 با ما تماس گرفتند و گفتند قرار است برای این کار پیمان‌کار بگیریم و اپراتورهای 137 در سایر وظایف نواحی مشغول به کار شوند. پروژه 137 که سابقه حدود 20 ساله در شهرداری تهران دارد و حدود 400، 500 نفر از پرسنل با بیش از 15 سال سابقه در آن فعالیت می‌کنند را برعهده بگیرد.

او ادامه داد: کارمندان سامانه 137 که کار اپراتوری را انجام می‎دهند، تماس‌های مردم را می گیرند، در سیستم ثبت‌می کنند و برای کار خود آموزش‌های مختلف دیده‌اند و کار برای آن‌ها به شکل معمولی و عادی در آمده است، حال صحبت از این است که بروند در نواحی مشغول شوند و یک شرکت بیاید مسوولیت 137 را برعهده بگیرد؟ این اتفاق حتماً به ضرر شهرداری است؛ منهای خسارت مالی و هدر رفت سرمایه انسانی، آموزشی و معنوی که طی حدود 15 سال گذشته توسط شهرداری انجام شده است. واقعاً هم ضمانتی نیست که اگر شرکتی بیاید، وضع بهتر می‌شود. در نتیجه درخواست می‌کنم شهرداری این موضوع را بیشتر بررسی کرده و تجدید نظر کند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز