تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹

خاندوزی اتفاقات اخیر شکل گرفته با مجلس را ناشی از سوء تفاهم دانست

در خصوص لایحه اموال تملیکی ، تلاش کرده و می‌کنیم تفاوت دیدگاهی که پیرامون لایحه 2فوریتی وجود دارد حل و فصل شده و لایحه به جریان بیافتد.
کد خبر: ۵۰۶۳۰

خاندوزی اتفاقات اخیر شکل گرفته با مجلس را ناشی از سوء تفاهم دانست

به نقل از تسنیم؛ سخنگوی اقتصادی دولت اتفاقات اخیر شکل گرفته با مجلس را ناشی از سوء تفاهم دانست و گفت: بنده ملاحظات نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را کاملا درک می کنم.

وزیر اقتصاد در حاشیه مراسم رونمایی از چک الکترونیکی گفت: بنده ملاحظات نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را کاملا درک می کنم. خودم هم در جایگاه نمایندگی بوده ام و می‌دانم که مجلس دغدغه مردم و مشکلات آن‌ها را دارد و حل این مشکلات در گرو همکاری مجلس و دولت است.

سید احسان خاندوزی افزود: در موضوع تبصره 18 نیز اتفاقا همکاری بسیاری خوبی از جانب کمیسیونهای مجلس انجام شده است، که جا دارد از شخص آقای دکتر قالیباف و کمیسیون محترم قدردانی کنم.

خاندوزی گفت: مطالبه و نظارت مجلس و پاسخ‌گویی دولت‌مردان امری ضروری است

وی افزود: متاسفانه از اظهارات بنده درباره موضع رئیس محترم مجلس سوء برداشت شده و برخی بدنبال فرصت برای تفرقه افکنی میان دولت و مجلس‌اند در زمانی که شرایط خاص کشور بیش از پیش نیازمند همکاری است.

سخنگوی اقتصادی دولت در پایان گفت: در خصوص لایحه اموال تملیکی ، تلاش کرده و می‌کنیم تفاوت دیدگاهی که پیرامون لایحه 2فوریتی وجود دارد حل و فصل شده و لایحه به جریان بیافتد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز