تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۹.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷

دادگستری: صدور کیفرخواست ۳۱۶ اغتشاشگر در استان اصفهان

دادگاه‌ها با رعایت مواعد و الزامات قانونی تعیین وقت کرده و در اولین وقت ممکن اقدام به رسیدگی به این پرونده‌ها می‌نمایند که تا به حال 12 پرونده رسیدگی و منتهی به صدور حکم شده است.
کد خبر: ۵۰۶۳۵

دادگستری: صدور کیفرخواست ۳۱۶ اغتشاشگر در استان اصفهان

به نقل از ایسنا؛ رئیس دادگستری کل استان اصفهان: دادگاه‌ها با رعایت مواعد و الزامات قانونی تعیین وقت کرده و در اولین وقت ممکن اقدام به رسیدگی به این پرونده‌ها می‌نمایند که تا به حال 12 پرونده رسیدگی و منتهی به صدور حکم شده است.

رئیس دادگستری کل استان اصفهان گفت: با تکمیل تحقیقات مقدماتی تعداد ۳۱۶ فقره پرونده مربوط به اغتشاشات اخیر در استان اصفهان منتهی به صدور کیفرخواست شد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، اسداله جعفری در تشریح آخرین آمار پرونده‌های قضایی مربوط به حوادث اخیر اظهار داشت: با اختصاص شعب و قضات ویژه، رسیدگی‌های قضایی در حال انجام بوده و تا امروز تعداد 316 فقره از پرونده‌های مربوط به اغتشاشات و متهمین حوادث اخیر، مرحله تحقیقات مقدماتی آنها در دادسرا به پایان رسید و منتهی به صدور کیفرخواست شد و برای صدور رأی به دادگاه‌ها ارسال شد.

رئیس دادگستری کل استان اصفهان افزود: دادگاه‌ها با رعایت مواعد و الزامات قانونی تعیین وقت کرده و در اولین وقت ممکن اقدام به رسیدگی به این پرونده‌ها می‌نمایند که تا به حال 12 پرونده رسیدگی و منتهی به صدور حکم شده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز