تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰

بازداشت ۳ مامورنما در جنوب تهران

در بازرسی از متهمان تجهیزات نظامی اعم از یک دستگاه شوکر، دو عدد اسپری اشک‌آور، یک عدد باتوم فنری و سه عدد دستبند یک بار مصرف کشف که به همراه متهمان به کلانتری انتقال داده شد.
کد خبر: ۵۰۶۵۳

بازداشت ۳ مامورنما در جنوب تهران

به نقل از تسنیم؛ فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند سه نفره مأموران قلابی که در پوشش کارکنان نیروی مسلح اقدام به سرقت و اخاذی از شهروندان می‌کردند خبرداد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان، دستگیری مأموران قلابی اظهار داشت: به دنبال اعلام خبرهای مردمی مبنی بر اینکه 3 نفر با یک دستگاه خودروی 206 در پوشش مأمور در سطح شهرستان ری، اقدام به اخاذی از مردم می‌کنند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار کلانتری 131 شهری قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری شهرری با رصد میدانی و تخصصی و شناسایی پیک جرائم نقاط جرم خیز را تحت پوشش قرار دادند تا اینکه شب گذشته سوژه‌های مورد نظر را با خودروی مذکور در محدوده شهرری مشاهده که متهمان به‌محض روئیت مأموران انتظامی اقدام به فرار کردند که طی یک تعقیب و گریز ضربتی و عملیاتی خودروی سارقان متوقف و هر 3 متهم مأمورنما دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: در بازرسی از متهمان تجهیزات نظامی اعم از یک دستگاه شوکر، دو عدد اسپری اشک‌آور، یک عدد باتوم فنری و سه عدد دستبند یک بار مصرف کشف که به همراه متهمان به کلانتری انتقال داده شد.

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: پس از انتقال متهمان به کلانتری همزمان دو تن از شهروندان مراجعه و اعلام داشت دقایقی قبل توسط افراد دستگیر شده که خود را مأمور معرفی کرده بودند اخاذی صورت گرفته که شکایت شاکیان اخذ و پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهمان با دستور قضائی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان عزیز تقاضا می‌شود در صورت مراجعه افراد به آنان و معرفی خود به عنوان مأموران ارگان‌های دولتی قبل از هرگونه پاسخگویی نسبت به رؤیت کارت شناسایی و اطمینان از صحت ادعای افراد اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز