تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۲.۶۲°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰

امام جمعه کرمانشاه: اسلام ناب شکست‌ناپذیر است

وقتی در راه اهداف الهی حرکت کرده و به تکلیفمان عمل کنیم هیچگاه در این مسیر شکست وجود ندارد.
کد خبر: ۵۰۸۴۷

امام جمعه کرمانشاه: اسلام ناب شکست‌ناپذیر است

به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه گفت: اسلام ناب متصل به وحی شکست ناپذیر است و هیچ نیرویی قادر نیست آن را مخدوش کند.

 آیت‌الله «مصطفی علما» روز سه‌شنبه در کنگره شهدای روحانی استان کرمانشاه افزود: امروز ما اساس حرفمان این است وقتی می گوییم اسلام ناب شکست ناپذیر است یعنی با واقعیت نمی شود جنگید، لذا باید واقف باشیم، وقتی در راه اهداف الهی حرکت کرده و به تکلیفمان عمل کنیم هیچگاه در این مسیر شکست وجود ندارد.

وی اضافه کرد: جدال بین حق و باطل تمام شدنی نیست زیرا ماهیت آن در هر دوره به شکلی دیگر است، بنابراین هم خداوند و رسول خدا قرار است ما را در این راه هدایت کنند زیرا شعار ما حتی در نماز «اهدنا الصراط المستقیم» است.

نماینده ولی فقیه در استان و و امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: هرچند گروهی با این راه مستقیم می جنگند، اما باید دانست اساس خلقت تسلیم در برابر حق است، لذا جدال بین راه حق و روش باطل همواره بوده و استمرار خواهد داشت.

امام جمعه کرمانشاه: اسلام ناب شکست‌ناپذیر است

آیت الله علما ادامه داد: اساس خلقت و آفرینش ما توأم با سلامت است، لذا باید در پیشبرد اهداف خودمان پافشاری کنیم، زیرا وقتی هدف الهی باشد، مقدس است همانطور که امام راحل نیز فرمود: "اگر فرودگاه به فرودگاه تبعید شوم اهداف اسلام را پیش می برم".

وی با مهم دانستن نهضت روحانیت تأکید کرد: یک روحانی پیرمرد می تواند دنیا را تکان بدهد و به شرق و غرب نهیب بزند و دنیا را متاثر از اندیشه اسلامی خود کند زیرا این حرکت ریشه در اسلام و سخنان پیامبر اکرم(ص) دارد، از این رو باید بدانیم به رغم برخی مشکلات، انقلاب اسلامی پیشتاز و با قدرت به سوی آینده در حرکت است.

در این مراسم جمعی از روحانیون و برخی از مسوولان اجرایی استان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز