تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۸.۷۹°
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶

دستگیری فردی که ماموران یگان پلیس را در شیراز زیر گرفت

با سرعت عمل مأموران انتظامی،خودرو متوقف و راننده دستگیر و برای ادامه تحقیقات به مقر انتظامی انتقال داده شد.
کد خبر: ۵۰۹۲۱

دستگیری فردی که ماموران یگان پلیس را در شیراز زیر گرفت

به نقل از ایرنا؛ فرمانده انتظامی استان فارس گفت: عاملی که عصر روز سه‌شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ مأموران یگان امداد شهرستان شیراز را زیر گرفت و آنها را مصدوم کرد، دستگیر شد.

سردار رهام بخش حبیبی چهارشنبه در این باره گفت: حدود ساعت ۲ بعدازظهر روز سه‌شنبه ۲۴ آبان ماه جاری، در پی فراخوان های رسانه های معاند برای تجمعات اعتراضی و غیر مجاز، مأموران موتورسوار یگان امداد شهرستان شیراز برای برقراری نظم و امنیت در محدوده بلوار دکتر شریعتی (معالی آباد) شیراز مستقر شدند.

وی ادامه داد: در این هنگام راننده یک دستگاه خودرو وانت پیکان به سمت موتورسواران یگان امداد مستقر در این بلوار به صورت تهاجمی حرکت و به پنج دستگاه موتورسیکلت سازمانی برخورد کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه بر اثر این برخورد، موتورسیکلت های کارکنان یگان امداد دچار خسارت و ۶ نفر از راکبان و ترک نشینان موتورسیکلت ها مصدوم شدند،افزود: با سرعت عمل مأموران انتظامی،خودرو متوقف و راننده دستگیر و برای ادامه تحقیقات به مقر انتظامی انتقال داده شد.

حبیبی با اشاره به اینکه کارکنان مجروح شده به مرکز درمانی انتقال داده شدند و در حال حاضر وضعیت عمومی آنان رضایت بخش اعلام شده است،گفت: هدف مأموران پلیس برقرای نظم وامنیت عمومی در جامعه است و در این راستا با کسانی که بخواهند به مأموران پلیس تعرض داشته باشند، برخورد قانونی و قاطع صورت می گیرد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز