تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۱.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳

ادامه طرح کشته‌سازی رسانه‌های معاند این‎‌بار درتنکابن مازندران

دشمنان در شرایط امروز دست به هر جنایتی و دروغی بزرگی می زنند که تاریخ نظیر آن را تاکنون ندیده است.
کد خبر: ۵۰۹۲۷

 

به نقل از ایرنا؛ طرح دروغین کشته سازی رسانه های معاند امروز چهارشنبه و این بار با شایعه کشته شدن سه الی چهار جوان در شهرستان تنکابن ادامه یافت که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران آن را تکذیب کرد و گفت: به زودی دشمنان جمهوری اسلامی رسوا خواهند شد.

روح الله سلگی: با پیگیری های انجام شده از مسوولان مربوط در شهرستان تنکابن و فرمانده انتظامی استان مازندران این پروژه کشته سازی رسانه های معاند تکذیب می شود که آنان دست به دروغ بزرگی زدند.

تصاویری که به طور گسترده در همین ارتباط از عصر امروز با کشتن چند جوان تنکابنی در فضای مجازی و رسانه های معاند به صورت گسترده در حال نشر است.

سلگی با اشاره به جوسازی رسانه‌های معاند و دروغ‌پردازی در مورد کشتن شهروندان به دست ماموران اظهارداشت : پروژه کشته سازی به ۲ روش توسط رسانه های معاند انجام می شود یکی بدین صورت است که کشته سازی واقعی است که به نام جمهوری اسلامی تمام می کنند و به کام آزادی دروغین و دمکراسی از نوع داعشی است که در َآن سوی مرزها ما دارند طراحی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: نوع دوم پروژه کشته سازی ، به صورت مجازی است یعنی فرد را در عملیات میدانی اغتشاش نمی کشند بلکه جنگ روانی ایجاد می کنند

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران تصریح کرد : در این ۲ روش، دشمن به رذل ترین شیوه ها روی آورده برای تقابل با جمهوری اسلامی که خوشبختانه ملت ما مفتون این نوع فتنه دشمنان نشده است.

سلگی ادامه داد : دشمنان در شرایط امروز دست به هر جنایتی و دروغی بزرگی می زنند که تاریخ نظیر آن را تاکنون ندیده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز