تهران ۶.۹۹° كمينه ۶.۹۹°  بیشینه ۷.۷۹°
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵

فرمانده انتظامی شهرستان ری : عامل تهییج افراد در فضای مجازی به اقدام علیه کشور بازداشت شد

در تحقیقات انجام شده متهم به چندین فقره سرقت معابر اعتراف کرد که تمامی اموال مسروقه از مخفیگاهش کشف شد.
کد خبر: ۵۰۹۷۹

فرمانده انتظامی شهرستان ری : عامل تهییج افراد در فضای مجازی به اقدام علیه کشور بازداشت شد

به نقل از ایرنا؛ دستگیری عامل تشویق و تهییج افراد در فضای مجازی به اقدام علیه امنیت کشور، بازداشت یک اغتشاشگر که قصد تعطیل کردن مغازه های قیامدشت را داشت و افتادن چند سارق به دام عدالت، از مهمترین اخبار امروز/ پنجشنبه/ فرماندهی انتظامی شهرستان ری است.

 فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عامل تهییج افراد در فضای مجازی به اقدام علیه امنیت کشور خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در این باره گفت: بارصد و پایش فضای مجازی توسط پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات این فرماندهی، یکی از عاملان اصلی تشویق و تهییج افراد به انجام اعمالی علیه امنیت کشور در محدوده شهرری شناسایی شد.

وی ادامه داد: ماموران در یک عملیات ضربتی فرد مذکور را در مخفیگاهش دستگیر کردند و وی پس از انجام تحقیقات جهت سیر مراحل‌ قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

دستگیری یک اغتشاشگر در قیامدشت ری

جلیلیان در خبری دیگر هم اعلام کرد: اغتشاشگری که قصد تعطیلی مغازه های قیامدشت را داشت دستگیر شد.

وی توضیح داد: اغتشاشگری که با تهدید قصد تعطیلی مغازه های محدوده قیامدشت را داشت با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی توسط تیم عملیات کلانتری۱۷۴ این فرماندهی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: این متهم هم تحویل مراجع قضایی شد.

کشف ۵ کیلو گرم مواد مخدر توسط پلیس ری

سرهنگ جلیلیان همچنین گفت که یک فروشنده موادمخدر با رصدهای میدانی، اقدامات فنی و اطلاعاتی تیم عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی شهرستان ری شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و متهم نیز پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

سارق منازل سیزده آبان با حضور به موقع پلیس دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری در خبری دیگر گفت: در پی اعلام موردی از سوی مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حضور سارق در منزلی در محدوده سیزده آبان، با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله تیم عملیات کلانتری ۱۶۸ این فرماندهی با سراکیپی رئیس کلانتری سریعاً به محل اعزام شدند.

وی افزود: سارق پس از اینکه صاحب منزل را با سلاح سرد مجروح کرده بود از طریق پشت بام متواری شد که بلافاصله با حضور ماموران طی یک تعقیب و گریز و ورود سارق به داخل منازل مجاور، وی دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

جلیلیان خاطرنشان کرد که در تحقیقات بعمل آمده متهم به ۶ فقره انواع سرقت منزل و خودرو اعتراف کرد و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

همچنین سروان طرهانی سرپرست کلانتری ۱۷۴ قیامدشت از دستگیری سارق سریالی پل های آهنی معابر در محدوده قیامدشت، با رصدهای میدانی و پایش تصویری تیم عملیاتی آن یگان خبر داد.

وی یادآور شد: در تحقیقات انجام شده متهم به چندین فقره سرقت معابر اعتراف کرد که تمامی اموال مسروقه از مخفیگاهش کشف شد.

دستبند پلیس بردستان سارقان مسافرنما در ری

سرهنگ واحدزاده رئیس کلانتری ۱۳۱ شهرری هم از دستگیری ۲ نفر سارق سابقه دار و حرفه ای که در پوشش مسافر سوار بر خودروی عبوری شده و با تهدید سلاح سرد از راننده خودرو اموال وی را سرقت کرده بودند، با اقدامات فنی، اطلاعاتی و ضربتی تیم عملیاتی آن یگان خبرداد و گفت: پس از اخذشکایت شکات پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز