تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۱.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰

وزیرارشاد: خواب‌های پریشان دشمنان همانند تمام فتنه‌ها به سنگ می‌خورد

مردم به راحتی این انقلاب را بدست نیاورده‌اند که به راحتی از دست بدهند و در مقابل آنها ایستاده‌اند و پیشرفت ایران در همه بخش‌ها ادامه دارد و ایران قوی و پرشکوه ادامه می‌یابد.
کد خبر: ۵۱۰۰۶

وزیرارشاد: خواب‌های پریشان دشمنان همانند تمام فتنه‌ها به سنگ می‌خورد

به نقل از تسنیم؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دشمن به دنبال پاشیدن بذر ناامیدی در سرزمین پهناور ما و شکاف واگرایی است گغت: تلاش می‌کنند خواب‌های پریشان را در مورد مردم ایران اجرا کنند که همانند تمام فتنه‌ها سرشان به سنگ می‌خورد .

محمد مهدی اسماعیلی امشب در مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران اظهار داشت: عدالت فرهنگی برنامه دولت سیزدهم است که در حال تحقق آن به صورت کامل در همه استان‌های کشور و در همه زمینه‌ها هستیم.

وی تصریح کرد: در همه پهنای سرزمینی استعدادهای بزرگ و شگرف هنری وجود دارد و همین موسیقی نواحی هر بخشی از ایران، یک پیشینه گرانبها در این حوزه است و همه بخش‌های ایران آکنده از استعدادهای بزرگی است که در چنین جشنواره‌هایی امکان ظهور پیدا می‌کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: موسیقی نمادهای پیوستگی در داخل و خارج کشور است و در وزارتخانه فرهنگ و ارشاد به دنبال گسترش موسیقی نواحی ایرانی هستیم.

وی با اشاره به اینکه در این ایام که مردم ایران در جای جای سرزمین پهناور تمرین مهرورزی و وحدت سرزمینی دارند، گفت: ما مردم ایران در طول تاریخ پرفراز و نشیب شادی وغم زیادی داشتیم و تاریخ کهن هفت هزار ساله و حافظه فرهنگی و یک میراث مشترک به ارث رسیده است.

اسماعیلی تصریح کرد: ما مهربانی و در کنار هم بودن و این تاریخ فرهنگی و خاطرات دلنشین را به آسانی به دست نیاورده‌ایم و در طول قرن‌های متمادی برای حفظ یکپارچگی سرزمین و ادامه همنشینی زیبا با مشکلات زیادی روبرو بودیم.

وی افزود: استان گلستان هم رنگین کمان اقوام ایرانی است و هر بخش استعدادهای کم نظیری است که وظیفه ما را دو چندان کرده و میزبانی شایستگی این جشنواره نشان داد چه استعدادهایی داریم و آماده هر برنامه متعالی در بخش فرهنگی و هنری هستیم .

اسماعیلی گفت: طرح های فرهنگی در گرگان را به زودی اجرا و به اتمام می‌رسانیم و آن را به زیرساخت‌های فرهنگی و هنری اضافه می‌کنیم.

وی در ادامه با بیان ناراحتی از شهادت ماموران امنیت کشور، تصریح کرد: دشمن برای ما خواب‌های خوبی ندیده، می‌خواهند در صفوف به هم فشرده مردم ایجاد اخلال کنند و در 43 سال فرهنگ متعالی به کشور برجسته و نمونه تبدیل شده‌ایم و دشمنان نمی‌توانند این شکوفایی را ببینند.

وی تاکید کرد: دشمن به دنبال پاشیدن بذر ناامیدی در سرزمین پهناور ما و شکاف واگرایی است. دشمن برای ما خواب‌های خوبی ندیده بلکه در صفوف بهم فشرده اخلال ایجاد کند و انسجام ملی را چشم ندارند ببینند و همه مزدوران و سرویس‌های جاسوسی را به کار گرفته‌اند و تلاش می‌کنند خواب‌های پریشان را در مورد مردم ایران اجرا کنند که همانند همه فتنه‌ها سرشان به سنگ می‌خورد .

اسماعیلی افزود :مردم به راحتی این انقلاب را بدست نیاورده‌اند که به راحتی از دست بدهند و در مقابل آنها ایستاده‌اند و پیشرفت ایران در همه بخش‌ها ادامه دارد و ایران قوی و پرشکوه ادامه می‌یابد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در پایان این مراسم از تخصیص نشان ملی لطفی به هنر موسیقی در کشور خبر داد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز