تهران ۱۵.۴° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

نماینده ولی فقیه در لرستان: امنیت خط قرمز نظام اسلامی است

در چنین شرایطی جهاد تبیین و روشنگری لازم و ضروری است‌، باید به گونه ای ابتکار عمل را در اختیار گرفت که التهاب به دیگر شهرها سرایت نکند.
کد خبر: ۵۱۰۳۵

نماینده ولی فقیه در لرستان: امنیت خط قرمز نظام اسلامی است

به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه دیگر جای مماشات نیست، گفت: امنیت خط قرمز نظام اسلامی است و باید با کسانی که امنیت کشور را دچار اختلال کرده اند برخورد قاطع شود.

 حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد در مصلای الغدیر این شهر اظهار داشت: اینکه موتورسواری بیاید با سلاح گرم به بسیجیان دست خالی شلیک کنند شایسته نیست باید مانع چنین حرکاتی شد.

وی افزود: در شان نظام جمهوری اسلامی نیست که عده ای اراذل و اوباش در پایتخت کشور بازار را به تعطیلی بکشانند و صدا و سیما هم برود از آنها بپرسد شما چرا تعطیل کرده اید.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: این گونه برخورد با تبهکاران آنها را جسورتر می کند و این میزان مماشات امنیت کشور را کم رنگ می کند، آزاد سازی این تبهکاران با وثیقه و غیر وثیقه فقط آنها را گستاخ تر می کند که نتایج خوبی ندارد.

امام جمعه خرم آباد اضافه کرد: ترحم به ظالم، ظلم بزرگی است و فرصت دادن به ظالم باعث می شود تا جای ظالم و مظلوم عوض شود.

وی با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش در تربیت نیروهای متعهد ادامه داد: اینکه افرادی در جایگاه تعلیم و تربیت باشند و به پشت پرده آشوب ها پی نبرده باشند قابل قبول و شایسته نیست من حاضرم با این افراد در فضایی آرام گفت و گو کنم‌.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی یادآور شد: اینکه افرادی در آموزش و پرورش اطلاعات نادرست به دانش آموزان بدهند به دور از هوشمندی است این افراد اندک را باید تبیین کرد و در صورت تداوم این شیوه های نادرست در مورد این تعداد باید برابر قانون برخورد صورت بگیرد.

وی گفت: دشمن از تمام ابزار اعم از تحریم، کودتا، جنگ نظامی و تحمیلی، نفوذ نرم و نبرد در فضای مجازی در جنگی ترکیبی برای جایگزینی نظام های مستقل وارد شده در این نبرد فعالیت های متعدد برای اعتراض، اغتشاش، کشته سازی از طریق آموزش های داخلی و خارجی انجام می دهد.

امام جمعه خرم آباد افزود: در چنین شرایطی جهاد تبیین و روشنگری لازم و ضروری است‌، باید به گونه ای ابتکار عمل را در اختیار گرفت که التهاب به دیگر شهرها سرایت نکند.

وی در بخشی از سخنانش با تاکید بر اینکه راه حل مشکلات کشور استفاده از نخبگان است، اظهار داشت: باید با تصویب قوانینی افراد نخبه و صاحب ابتکار روی کار بیایند تا سازمان ها و ادارات ما با قوت و قدرت به حرکت خود ادامه دهند و در این مسیر رسانه و خبرگزاری ها و فرهیختگان دانشگاهی و فرهنگی هم درباره مزیت های بهره مندی از نخبگان و جایگزینی آنها بنویسند و تبیین کنند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی با تاکید بر اینکه معیشت مردم همچنان باید مورد توجه باشد، بیان کرد: تهیه برخی اقلام دارویی، تامین پزشک در برخی شهرستان ها، اشتغال و تولید دانش بنیان، جلوگیری از افزایش قیمت مصالح ساختمانی، ارتقای سلامت نظام اداری و اولویت به حل مشکلات مردم در چنین شرایط حساسی بیشتر از پیش باید مورد توجه باشد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز