تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۲.۶۲°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵

معاون رئیس جمهور:دشمن سونامی رسانه‌ای علیه کشور راه انداخته است

در حوادث اخیر رئیس جمهور آمریکا و فرانسه و برخی دیگر از کشورها با صراحت از آشوبگران حمایت کردند، حتی رئیس جمهور آمریکا گفت که می‌خواهد ایران را آزاد کند.
کد خبر: ۵۱۰۴۴

معاون رئیس جمهور:دشمن سونامی رسانه‌ای علیه کشور راه انداخته است

به نقل از تسنیم؛ معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در حوادث ۲ ماه اخیر واقعیت معاندین نظام برای همه مشخص شد؛ در این حوادث شاهد سونامی رسانه‌ای علیه کشور بودیم و دائم در رسانه‌های خارجی دروغ پردازی کردند.

سید محمد حسینی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد اظهارداشت: در حوادث 2 ماه اخیر دشمن به دنبال ایجاد یاس در جامعه است و با این حربه اهدافش را دنبال می‌کند.در این شرایط باید کسانی که قبلا مسئولیت اجرایی داشته اند، روشنگری کنند و پاسخگو باشند نه اینکه مدعی باشند همه باید در این شرایط نسبت به نظام احساس مسئولیت کنند.

وی افزود: اگر رئیس جمهور انقلابی، ولایی و مردمی دیروز از خواص جامعه گلایه کردند که چرا سکوت کرده‌اند، آنان باید در این شرایط روشنگری کنند، واقعیت این است که برخی از سلبریتی‌ها در این شرایط به تحریک جوانان پرداخته اند.در حوادث اخیر رئیس جمهور آمریکا و فرانسه و برخی دیگر از کشورها با صراحت از آشوبگران حمایت کردند، حتی رئیس جمهور آمریکا گفت که می‌خواهد ایران را آزاد کند.

حسینی تصریح‌کرد: در کنار جنگ رسانه‌ای و سایبری در جنگ اقتصادی نیز قرار داریم. در همین روزها دولت همه توان خود را به کار گرفت تا بتواند قیمت ارز را کنترل و مدیریت کند، چراکه روزانه بیش از هزار خبر منفی منتشر می‌شد تا قیمت را افزایش دهند، این یک جنگ ساده نیست بلکه یک جنگ پیچیده تمام عیار است.

معاون رئیس جمهور با بیان این مطلب که مردم صف خود را از آشوبگران جدا کردند و در این مدت چهار بار راهپیمایی سراسری در محکومیت اغتشاشات به ویژه در 13 آبان در کشور برگزار شد و میلیون‌ها نفر اعلام کردند که حامی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند گفت:پروژه کشته سازی دشمن در نقاط مختلف کشور که به نام نظام انجام می‌شود، در ایذه 7نفر را به رگبار بستند که در بین آنها یک کودک 9 ساله هم وجود داشت و دشمن از اینکه اسلحه به دست مخالفان افتاده احساس خوشحالی و بعد شروع به مظلوم نمایی کرد، همه باید در این شرایط احساس مسئولیت کنند.

وی با بیان این مطلب که در حوادث 2 ماه اخیر واقعیت معاندین نظام برای همه مشخص شد خاطرنشان کرد:در این حوادث شاهد سونامی رسانه‌ای علیه کشور بودیم و دائم در رسانه‌های خارجی دروغ پردازی کردند، افرادی آموزش دیده و در اردوگاه های کردستان و دیگر جاها برنامه‌ریزی می‌کنند و نشانه های آن را دیدیم که در کشور با خشونت حداکثری اقدام می کنند، آن هم افرادی که دم از آزادی میزنند و در این شرایط هر کس با آنها مخالفت کرد به او حمله ور شدند.در شیروان خراسان شمالی عده‌ای که دین و ایمان نداشتند حوزه علمیه را آتش زدند، در شاهچراغ مردم بیگناه را به رگبار بستند و آسایش و آرامش مردم را دارند از بین می برند. کاسب را تهدید می‌کنند و اموال او را به آتش می‌کشند و دم از آزادی می زنند.

حسینی اظهارکرد:نیروهای انتظامی و بسیج و سپاه ، خویشتن داری می‌کنند و نمی خواهند به کسانی که فریب خورده هستند آسیبی برسد اما آنها فکر می‌کنند در موضع ضعف هستیم در حالی که ما همان بودیم که داعش را سرجای خود نشاندیم و قطعاً در کشور خود می توانیم هر زمان که مسئولان اراده کنند این غائله را ختم و به سرعت اقدام نماییم.دشمن فقط می‌خواهد حرکتی که نظام آغاز کرده و به سمت توسعه و پیشرفت در حال حرکت هستیم را کند نماید، بنابراین اقدامات دولت سیزدهم نیازمند اطلاع رسانی بیشتر است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اقدامات دولت در یک سال اخیر گفت: طی این مدت بسیاری از اقدامات بزرگ انجام شده است، از جمله اینکه 6 هزار مگاوات برق به ظرفیت تولید اضافه شده است و طرحهای زیادی یکی پس از دیگری به نتیجه می رسند. 7هزار شرکت دانش بنیان مورد حمایت دولت قرار دارند که می توانند نیاز داخل را تامین نمایند و محصولات خود را به خارج از کشور صادر کنند. تولید 6 واکسن کرونا ، 6 میلیون نفر زیر پوشش بیمه سلامت بودن ، پایان یافتن پروژه های نیمه‌تمام بیمارستانی ، فروش یک کشتی غول پیکر با ظرفیت 800 هزار بشکه نفت به ونزوئلا، خریداری بیش از هفت میلیون تن گندم از کشاورزان از این جمله است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز