تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۱.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰

زمان تشییع شهدای حادثه تروریستی اصفهان اعلام شد

فردا (شنبه) نیز آیین «وداع با شهدا» در محل شهادت آنان در میدان نگهبانی منطقه خانه اصفهان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۱۰۴۸

زمان تشییع شهدای حادثه تروریستی اصفهان اعلام شد

به نقل از ایرنا؛ سخنگوی سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت که شهدای حادثه تروریستی این استان یکشنبه آینده (۲۹ آبان) تشییع خواهند شد.

«روح‌الله حکیمی فر» امروز جمعه با اشاره به زمان تشییع پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی ۲۵ آبان در میدان نگهبانی خانه اصفهان اظهار کرد: بر پایه برنامه ها ریزی ها، آیین تشییع این شهدای سرافراز روز یکشنبه ۲۹ آبان در اصفهان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه احتمال تغییر زمان تشییع وجود دارد، افزود: تاکنون بر اساس زمان مشخص شده این مراسم از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح یکشنبه از میدان بزرگمهر تا گلستان شهدا برگزار خواهد شد.

سخنگوی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: فردا (شنبه) نیز آیین «وداع با شهدا» در محل شهادت آنان در میدان نگهبانی منطقه خانه اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، شامگاه چهارشنبه ۲۵ آبان جاری در پی آشوب اغتشاشگران و ایجاد نا امنی در ملک شهر و «خانه اصفهان»، دو نیروی بسیجی حافظ امنیت به نام‌ «محمدحسین کریمی» و «محسن حمیدی» که در حال برقراری آرامش و امنیت در فلکه نگهبانی خانه اصفهان بودند، از سوی افراد مسلح ناشناس به شهادت رسیدند.

در این حمله مسلحانه همچنین شماری زخمی شدند و به بیمارستان انتقال یافتند که سرهنگ «اسماعیل چراغی» از ماموران یگان ویژه در زمره مصدومان بود که با وجود کوشش های کادر درمان بر اثر جراحت وارده به شهادت رسید.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز