تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۸۴°  بیشینه ۱۵.۷۹°
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی: فرهنگ بسیج منشور تمام عدالت‌خواهان جهان است

به حضور فرهنگ بسیج در جامعه نیازمندیم، این فرهنگ منشور و آرمان تمام عدالت خواهان و آزادی خواهان جهان است.
کد خبر: ۵۱۱۲۲

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی: فرهنگ بسیج منشور تمام عدالت‌خواهان جهان است

به نقل از ایسنا؛ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، تکریم بسیج را پاسداشت جوانمردی و تضمین کننده آینده کشور برشمرد و گفت: به حضور فرهنگ بسیج در جامعه نیازمندیم، این فرهنگ منشور آرمان تمام عدالت خواهان و آزادی خواهان جهان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، روز شنبه، ۲۸ آبان‌ماه، در دیدار با جمعی از فرماندهان بسیج به مناسبت هفته بسیج گفت: مردم همیشه در شرایط سخت حضور پر قدرت و آرامش آفرین بسیج را در کنار خود حس کرده‌اند.

وی با اشاره به جمله معروف امام خمینی(ره) درباره بسیج که میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلام است ادامه داد: بسیج اهل گمنامی و بی‌نشانی است و بسیجی عاشق شهادت است، در دوران دفاع مقدس بسیجیان را دیدید که عاشق خدمت به اسلام و دین بودند و امروز هم هستند.

آل‌هاشم بسیج را مظهر عظمت ملت و نیروی کارآمد درونی کشور دانست و گفت: بسیج بهترین مدافع اسلام و انقلاب است و تاکنون در همه عرصه‌ها نشان داده است که در کنار ملت است.

امام جمعه تبریز، خدمت‌رسانی به مردم در بلایای طبیعی و مقابله با بیماری‌های واگیردار و مشارکت در تأمین امنیت پایدار در مقابل تروریست‌های تکفیری و آشوبگران را از مهمترین اقدامات بسیج برشمرد و تصریح کرد: بسیجیان خواب را بر خود حرام کرده‌اند و امروز هم که مردم هدف تیر آشوبگران داعش صفت قرار گرفتند سینه سپر کرده‌اند و مظلومانه شهید می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان همواره بسیج را مورد حمله و هجمه قرار می‌دهند گفت: جنگ روانی دیوانه وار رسانه‌های مزدور مثلث غربی، عبری و عربی بر علیه بسیج نتیجه‌ای جز عزیزتر شدن بسیج در بین مردم نخواهد داشت.

آل‌هاشم، تکریم بسیج را پاسداشت جوانمردی و تضمین کننده آینده کشور برشمرد و افزود: به حضور فرهنگ بسیج در جامعه نیازمندیم، این فرهنگ منشور و آرمان تمام عدالت خواهان و آزادی خواهان جهان است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، هدف اصلی دشمن را در جنگ ترکیبی اخیر ایجاد ناامنی شدید و تجزیه ایران دانست و گفت: نیروهای نظامی، امنیتی و بسیج با وحدت و همدلی خود توطئه‌های دشمنان را متناسب با اهداف‌شان خنثی و ضربات محکم‌تری به آنها وارد می‌کنند.

فرمانده سپاه عاشورا هم در این دیدار گفت: شعار امسال هفته بسیج «بسیج خدمتگزار ملت» نام گرفته است و در این هفته ۱۱۲۴ برنامه اجرا خواهد شد که شاخص‌ترین آنها تجدید بیعت بسیجیان با ولایت، دیدار با بسیحیان منتخب و تجلیل از خانواده شهدا است.

سردار عباسقلی زاده برگزاری نمایشگاه فناورانه و رونمایی از ۲ محصول کلاژن و زد ۱۱ (z۱۱) را از دیگر برنامه های مهم هفته بسیج دانست و اضافه کرد: ۱۲۰ روستای استان هدف طرح آبرسانی بسیج قرار گرفتهاند و امید است به ۵۰۰ روستا افزایش یابد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز