تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۶.۷۹°
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱

جامعه فرهنگیان بیانیه‌های ترک کلاس و پیوستن به اغتشاشات را محکوم می‌کند

تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران عزیز، همواره شاهد بدخواهی دشمنان بوده است
کد خبر: ۵۱۱۸۷

جامعه فرهنگیان بیانیه‌های ترک کلاس و پیوستن به اغتشاشات را محکوم می‌کند

به نقل از فارس؛ تعداد زیادی از فرهنگیان در بیانیه‌ای اعلام کردند: «وَ نَبْلُونَّکُمْ بِالشَرَّ وَ الْخَیرِ فِتْنَةً؛ استکبار جهانی که در طول تاریخ با مقاومت و مجاهدت مردم عزیز ایران اسلامی روبه‌رو بوده پس از درماندگی و استیصال از مقابله با روحیه انقلابی، وطن دوستی و مقاومت زنان و مردان آزاداندیش این مرز و بوم، چهره حقیقی خود را با ایجاد هرج و مرج، اغتشاش و وارد کردن خسارات به بیت‌المال به نمایش می‌گذارد؛
لیکن ملت نجیب، مجاهد و عدالت خواه ایران اسلامی نیز همانند همیشه‌ تاریخ و تحت زعامت و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی، با حضور حداکثری و به موقع به دفاع و حمایت از ارز‌ش‌های ایرانی و اسلامی پرداخته و نقشه واهی آنان را باطل می‌کند.

جامعه بزرگ فرهنگیان کشور ضمن رد بیانیه‌هایی که با سوء استفاده از نام‌ فرهنگیان تحت عناوین فراخوان دعوت به ترک کلاس و پیوستن به اغتشاشات دارد، اعلام کرد که دست عوامل ضد انقلاب و منافقین کوردل را آشکارا دخیل می‌داند؛ بنابراین جامعه بزرگ فرهنگیان کل کشور ضمن ابراز تأسف عمیق از حوادث پیش آمده و عرض تسلیت به خانواده محترم شهدای امنیت، اقدام آشوبگران و برهم زدگان نظم و امنیت کشور را محکوم می‌نماید.

در این بیانیه آمده است: تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران عزیز، همواره شاهد بدخواهی دشمنان بوده است. دشمنانی که هیچ وقت منافع ملی، مردم و ایران قوی را نخواسته‌اند و تمام همتشان نابودی این سرزمین و آب و خاک بوده است. اما ملت غیور ایران، تصمیم خود را گرفته است و با سربلندی تمام به سمت قله‌های پیشرفت در حرکت است.

جمهوری اسلامی ایران به برکت مجاهدت‌های امت سرافراز، خون شهدا، الطاف خاصه حضرت صاحب الزمان(عج)، بصیرت و عرق ملی مردم عزیز در حال شکوفایی است؛ بدیهی است دشمنان دیرینه این خاک تحمل دیدن ایرانی مستقل و سرافراز را ندارند و هر از گاهی عناد خود را علنی کرده و با بهانه جویی دنبال پیاده کردن مقاصد شوم خود هستند.

این بیانیه می‌افزاید: روشن است که اینگونه هنجارشکنی‌های سیاسی علاوه بر تبعات اقتصادی و روحی و روانی برای مردم آثار و پیامدهای سوء تربیتی نیز به دنبال دارد، لذا جامعه بزرگ فرهنگیان، ضمن آنکه خواستار برخوردهای پیشگیرانه و قاطعانه با عوامل گروهک‌های اغتشاش آفرین و نیز رأفت اسلامی با نوجوانان و جوانان فریب خورده می‌باشند، همچنین نباید گذاشت فضای سایبری بیش از این بدون نظارت و محدودیت ابزار تخریب فرهنگی کودکان و جوانان قرار گیرد و باید قوانین لازم با استفاده از تجربه دیگر کشورها هرچه سریع‌تر تدوین و اعمال شود.

ما به نمایندگی از فرهنگیان کشور از دلاورمردان مدافع امنیت صمیمانه سپاسگزاری می‌کنیم و نیز وظیفه خود می‌دانیم مانند همیشه شرح رشادت‌ها و فداکاری‌های آنان را برای دانش‌آموزان عزیز بازگو نماییم و امیدواریم مسؤولیت خویش را در راستای جهاد تبیین در مدارس به انجام برسانیم و با فراهم ساختن فرصت‌هایی برای طرح سؤالات دانش‌آموزان پاسخگوی شبهات و موجب تقویت مبانی اعتقادی آنان باشیم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز