تهران ۱۵.۴° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸

دستگیری ۲ نفر از عاملان اصلی ارتباط با شبکه های معاند

تحقیقات پلیس برای کشف جزئیات بیشتر این پرونده ادامه دارد.
کد خبر: ۵۱۳۱۹

دستگیری ۲ نفر از عاملان اصلی ارتباط با شبکه های معاند

به نقل از مهر؛ فرماندهان انتظامی صومعه سرا از دستگیری دو نفر از عوامل اصلی ارتباط با شبکه های معاند خبرداد.

سرهنگ امیر وهاب زاده فرمانده انتظامی صومعه سرا با اشاره به دستگیر دو نفر از عاملان ارتباط با شبکه‌های معاند در این شهرستان گفت: در پی ناآرامی‌ها و اغتشاشات اخیر مأموران پلیس امنیت عمومی ۲ نفر از عاملان اصلی ارتباط با شبکه‌های معاند را که از طریق فضای مجازی موجب تشویش اذهان عمومی می‌شدند را با هماهنگی مقام قضائی در مخفیگاهشان در این شهرستان دستگیر کردند.

وی با اشاره به اعتراف متهمان مبنی بر ارتباط با شبکه‌های معاند افزود: متهمان ۵۱ و ۱۹ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه سرا گفت: پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه قانونی و با قاطعیت برخورد می‌کند.

کشف جسد مرد ۶۷ ساله در ماسال

سرهنگ مجید ترازی سرپرست فرماندهی انتظامی ماسال نیز با اشاره به کشف جسد یک مردم ۶۷ ساله در این شهرستان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف جسد مردی در یکی از ییلاقات این شهرستان، مأموران انتظامی به سرعت در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد که این مرد پس از خروج از خانه خود با خودرو پیکان، با ضربات سلاح سرد به قتل رسیده و جنازه نیمه سوخته‌اش در ییلاقات ماسال رها شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ماسال با بیان اینکه جسد با هماهنگی قضائی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد، گفت: در تحقیقات مأموران پلیس آگاهی مشخص شد که جسد متعلق به مردی ۶۷ ساله است که مفقود شدنش روز گذشته در بندرانزلی به پلیس گزارش شد.

سرهنگ ترازی افزود: تحقیقات پلیس برای کشف جزئیات بیشتر این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز