تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵

بازداشت دانشجونماهای اغتشاشگر مقابل دانشگاه کردستان

سردار آزادی: اجازه نمی‌دهیم‌ خدشه‌ای به امنیت شهروندان عزیز وارد شود.
کد خبر: ۵۱۳۲۲

بازداشت دانشجونماهای اغتشاشگر مقابل دانشگاه کردستان

به نقل از ایرنا؛ فرمانده انتظامی کردستان گفت: چهار دانشجونمای اغتشاشگر که با ایجاد راهبندان در دانشگاه کردستان قصد آشوب داشتند، بازداشت شدند.

 سردار علی آزادی شامگاه سه‌شنبه اظهار داشت: این افراد دانشجویان را به فراخوان و آشوب دعوت می‌کردند که با تعقیب و گریز و هوشیاری ماموران‌ یگان ویژه، امشب شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: این عده اغتشاشگر اراذل و اوباش که دانشجو نبودند با سلاح و با هدف ایجاد آشوب در محله قرادیان بهاران که یکی از ورودی‌های دانشگاه کردستان هم در این‌ مسیر است، اقدام به اجرای پروژه کشته‌سازی و روشن کردن آتش و تخریب اموال عمومی می‌کردند.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه سه دستگاه خودرو نیز همراه از این افراد کشف و توقیف شد، گفت: از داخل این خودروها سلاح جنگی وینچستر تاشو، ۴۰ عدد فشنگ ساچمه‌ وینچستر، لاستیک فرسوده، بطری‌های بنزین و کوکتل مولوتوف هم کشف شد.

سردار آزادی ادامه داد: پس از بررسی‌ها مشخص شده که دستگیرشدگان با این سلاح‌ها پروژه کشته‌سازی را انجام داده بودند و این اقدام‌ جنایتکارانه را به نیروهای انتظامی و سپاه نسبت می دادند.

سردار آزادی با تاکید بر اینکه جانمان را برای تامین امنیت اقشار مختلف مردم به ویژه دانشجویان فدا می‌کنیم، اظهار داشت: اجازه نمی‌دهیم‌ خدشه‌ای به امنیت شهروندان عزیز وارد شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز