تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۲.۶۲°  بیشینه ۱۴.۷۹°
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲

دیدار  اصلاح طلبان با شمخانی و اژه ای 

در این دیدارها تحلیلی از آنچه که این روزها در ایران جریان دارد ارائه شد. همچنین توضیحاتی درباره خواست‌ها و مطالبات به حق معترضان داده و بر پرهیز از برخوردهای خشن با معترضین و بخصوص بکار گیری نیروهای لباس شخصی تأکید شد.
کد خبر: ۵۱۳۶۳

دیدار  اصلاح طلبان با شمخانی و اژه ای 

 به نقل از اقتصاد نیوز؛  سخنگوی جبهه اصلاحات جزئیاتی درباره دیدار هیئت رئیسه این جبهه به رئیس قوه قضائیه و دبیر شورای عالی امنیت ملی بیان کرد.

روز دوشنبه خبری را درباره نشست هیات رئیسه جبهه اصلاحات ایران از جمله بهزاد نبوی، مرعشی، شکوری راد، راکعی، باقری و محمود صادقی با رئیس قوه قضائیه و علی شمخانی منتشر شد.

هر چند که جزئیات بیشتری درباره این دیدار منتشر نشد، اما، برخی تحلیل ها حکایت از آن داشت که ناآرامی های اخیر در کشور سران اصلاح طلب و اصولگرا را گردهم آورده و اصلاح طلبان پیشنهاداتی را درباره اداره بهتر کشور ارائه کردهند.

اعتراضات و لباس شخصی ها؛  محور گفتگوی اصلاح طلبان با اژه ای و شمخانی 

علی شکوری راد، سخنگوی جبهه اصلاحات در باره جزئیات دیدار هئیت رئیسه جبهه اصلاحات با رئیس قوه قضائیه و دبیر شورای عالی امنیت ملی به اقتصادنیوز گفت:« در این دیدارها تحلیلی از آنچه که این روزها در ایران جریان دارد ارائه شد. همچنین توضیحاتی درباره خواست‌ها و مطالبات به حق معترضان داده و بر پرهیز از برخوردهای خشن با معترضین و بخصوص بکار گیری نیروهای لباس شخصی تأکید شد. »

هر اعتراضی را اغتشاش نخوانید

سخنگوی جبهه اصلاحات تاکید کرد که به رسمیت شناختن حق اعتراض مردم و اجتناب از اغتشاش نامیدن همه اعتراضات و نیز ایجاد فرصت امن برای طرح اعتراضات مردم به خصوص در دانشگاه‌ها از نکات دیگری بود که به آن پرداخته شد.

برخورد با معترضان باید قانونی و دموکراتیک باشد نه خشن

شکوری راد همچنین درباره تاثیر گذاری این دیدار گفت:«اعضاء جبهه اصلاحات نظرات خود را با مسئولینى که ملاقات کردند در میان گذاشتند و به خصوص در زمینه برخورد با معترضان و بازداشت شدگان، هشدارهاى لازم را داده و متذکر شدند که برخورد با معترضان مى‌بایست برخورد قانونی و دموکراتیک باشد و از هر نوع برخورد خشن اجتناب شود.»


دیدار با رئیس قوه قضاییه انتخاباتی نبود

وی همچنین درباره ابعاد انتخاباتی این دیدار، خاطر نشان کرد:« اصلا درباره انتخابات صحبت نشد و اساساً هنوز هیچ رویکردی نسبت به انتخابات در جبهه اصلاحات وجود ندارد.»

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز