تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۸۴°  بیشینه ۲۶.۷۹°
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
نماینده عالی استان البرز در دیدار چهره به چهره با مردم :

دیدارهای مردمی بسترساز اشراف مدیران به مشکلات جامعه

در این دیدارها تقاضا برای اشتغال نیز بسیار مطرح می شود ولی باید فرهنگسازی و تغییر رویکرد از سوی مردم داشته باشیم و تمرکز افراد در اشتغال دولتی به سمت مراکز قدرتمند تولیدی مستقر در استان برود.
کد خبر: ۵۱۳۷۵

دیدارهای مردمی بسترساز اشراف مدیران به مشکلات جامعه

 نماینده عالی دولت در استان البرز با تاکید بر اینکه مدیران باید گوش شنوای دغدغه های مردم باشند، گفت: دیدارهای مردمی بسترساز اشراف مدیران به مشکلات بطن جامعه می شود.

 مجتبی عبداللهی در حاشیه دیدار چهره به چهره با جمعی از مردم استان که طبق روال سه شنبه های هر هفته برگزار شد، افزود: بسیاری از مسائل با راهنمایی درست به مرجع مربوطه قابل حل است ولی برخی افراد از روند امور آگاه نیستند و دچار سردرگمی می شوند.

وی ادامه داد: ادارات و سازمان های استان باید با اطلاع رسانی از طریق بنر، بروشور و یا درگاه های اینترنتی، مردم را از چگونگی عملکرد و حوزه وظایف خود آگاه کنند.

عبداللهی گفت: ممکن است برخی امور از طریق مجاری قانونی امکان حل و فصل نداشته باشند بنابراین مدیران و بدنه کارشناسی دستگاه ها باید با شکیبایی نسبت به اقناع مراجعان اقدام کنند.

وی افزود: در بخش کلان با اهتمام شبانه روزی درصدد ارتقا سرانه ها و زیرساخت های استان در حوزه های مختلف هستیم چراکه باور دارم بسیاری از موضوعات و مطالبات مردمی از این طریق حل خواهد شد.

استاندار البرز گفت: در این دیدارها تقاضا برای اشتغال نیز بسیار مطرح می شود ولی باید فرهنگسازی و تغییر رویکرد از سوی مردم داشته باشیم و تمرکز افراد در اشتغال دولتی به سمت مراکز قدرتمند تولیدی مستقر در استان برود.

وی افزود: واحدهای تولیدی و صنعتی فراوانی در استان در حوزه های مختلف نیاز به نیروی کار دارند و متقاضیان اشتغال با مهارت آموزی به راحتی می توانند به موقعیت شغلی مناسبی دست یابند.

عبداللهی گفت: افراد نیازمند و آسیب دیده نیز به بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) معرفی می شوند و تاکنون همراهی بسیار خوبی را از سوی این نهادها شاهد بوده ایم.

وی افزود: امروز با 40 تن از مردم شریف استان دیدار داشتیم و دستور لازم برای رسیدگی به مطالبات آنها صادر شد؛ این سلسله دیدارها هر هفته در فرمانداری ها، ادارات کل و شهرداری ها برگزار می شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز