تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۸.۷۹°
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰

امام جمعه قزوین: برخی مسئولان از اغتشاشگران گناهکارتر هستند

روحیه دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور، روحیه‌ای مردمی است. حتی رئیس جمهور به مشکلات استان‌ها ازجمله قانون‌خواری هفتسنگان به شخصه ورود کرده است.
کد خبر: ۵۱۳۸۱

امام جمعه قزوین: برخی مسئولان از اغتشاشگران گناهکارتر هستند

به نقل از ایسنا؛ امام جمعه قزوین گفت: مسئولانی که از جایگاه خود سوءاستفاده می‌کنند، از اغتشاشگرانی که به اموال عمومی آسیب‌ می‌زنند، گناه‌کارتر هستند.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ در شورای فرهنگ عمومی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، ضمن تاکید بر مردمی‌سازی جریانات برای حل مشکلات کشور، اظهار کرد: ایجاد فرهنگ مردمی‌سازی جریانات موضوع مهمی است که مسئولان باید به آن به صورت ویژه توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه خداوند بارها در قرآن کریم به مردمی‌سازی امور و مسئولیت مدیران اشاره کرده است، افزود: تاریخ نشان داده، هرآنچه به دست مردم انجام شده پایدار و ماندگار بوده و در این راستا مسئولان نیز موظفند کار را به مردم بسپارند.

آیت‌الله عابدینی ادامه داد: متأسفانه مردم قزوین در دولت‌های گذشته طعم تلخ تبعیض را در یک سری موضوعات زمین‌خواری و ویژه‌خواری چشیده‌اند. به طوری‌که بهترین زمین‌های‌ قزوین از جمله هفتسنگان و نیاوران، با تبانی برخی مسئولان برای سودجویی عده‌ای به قیمت نجومی رسید و از سوی دیگر منطقه فرنخ و مه‌نخ که روزگاری شهرک کارگرنشین بود، امروز به دلیل همین تبعیض و برخی بی‌عدالتی‌های اجتماعی به ویرانه تبدیل شده است.

امام جمعه قزوین اظهار کرد: متأسفانه برخی از مسئولان ما دچار تبعیض، قانون‌خواری و ویژه‌خواری هستند که اگر مقابل آن نایستیم جامعه دچار فساد می‌شود. مسئولانی که از جایگاه خود سوءاستفاده می‌کنند، از اغتشاشگرانی که به اموال عمومی آسیب‌ می‌زنند، گناه‌کارتر هستند.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: با مردمی‌سازی می‌توان از پس بسیاری از مشکلات برآمد، همانطور که در ادوار گذشته مردم انقلاب کردند و در مبارزه با فتنه‌گران و در دفاع از حرم، سلامت و تمامی عرصه‌ها پای کار آمدند، امروز نیز می‌توانند مشکلات را پشت سر بگذارند.

وی‌ افزود: روحیه دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور، روحیه‌ای مردمی است. حتی رئیس جمهور به مشکلات استان‌ها ازجمله قانون‌خواری هفتسنگان به شخصه ورود کرده است.

آیت‌الله عابدینی در پایان ضمن تشکر از زحمات دستگاه قضا در استان قزوین در قانون‌مداری اظهار کرد: نیاز است، این دستگاه در دولت سیزدهم نگاه ویژه‌تری به مسائل استان داشته باشد و اشتباهات گذشته را جبران کند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز