تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۸.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶

علت ایجاد اغتشاش و ناآرامی توسط دشمن، ترس از ایران قوی است

ما امروز به برکت دارا بودن رهبری آگاه، حکیم، مقتدر، شجاع و توانمند توانسته‌ایم تمام هزینه‌هایی که دشمن در منطقه خرج کرده و تمام توطئه‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی را نقش بر آب کنیم.
کد خبر: ۵۱۴۰۲

علت ایجاد اغتشاش و ناآرامی توسط دشمن، ترس از ایران قوی است

به نقل از فارس، سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان عصر امروز در همایش اقتدار بسیجیان نایین با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت، بزرگواری و شرافت داده است، اظهار کرد: حکومت پهلوی و قاجار همه حیثیت ایران را به تاراج دادند و دشمنان برای این مملکت مسؤول تعیین می‌کردند و ۶۰ هزار نفر مستشار در ایران حضور داشتند و حق توحش می‌گرفتند.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب با وجود صادرات ۶ هزار بشکه نفت، همه چیز وارداتی و وابسته به بیرون بود، افزود: این انقلاب حضور و مشارکت مردم در اداره حکومت را رقم زد و شرایطی را فراهم کرد که مردم به تناسب ظرفیت‌های خودشان بتوانند در انقلاب نقش‌آفرینی کنند و امام حفظ ارزش‌ها و جمهوری اسلامی را به خود مردم واگذار کرد.

فدا تصریح کرد: مردم ۴۳ سال است در مقابله با توطئه تجزیه‌طلبی، در ۸ سال دفاع مقدس، در انزوای سیاسی و تحریم‌ها، در جنگ سخت و نرم و در فتنه‌ها، توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود را به میدان آورند و آمریکای جنایتکار را در رسیدن به نقشه‌ها و اجرای توطئه‌ها در منطقه ناکام گذاشتند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه دفتر تشکیل بسیج را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا کرده‌اند، ادامه داد: بسیج یک فرهنگ و یک تفکر است که وقتی این تفکر در کشوری طنین‌انداز شود آن کشور دچار شکست نخواهد شد، هر کس که دلش برای این انقلاب و رهبری می‌تپد و نگران آینده کشور است یک نیروی بسیجی است .

وی خاطرنشان کرد: بسیج در تمام این سال‌ها برای برقراری امنیت پایدار در کمک به نیروی انتظامی، برای مقابله و دفع دشمن در کمک به ارتش و سپاه، در سازندگی، محرومیت‌زدایی، خدمت‌رسانی، رفع گرفتاری‌ها، سازماندهی و مقابله و رفع حوادث طبیعی وارد میدان شده است و هیچگاه منتظر دستور، اجر و پاداش و حقوق نبوده و آتش به اختیار عمل کرده است.

فدا ادامه داد: در حالی که دشمنان در دوران کرونا ماسک، دارو و تجهیزات را برای ما تحریم کردند و خودشان هم به دزدی مبتلا شدند، کشور ما هوشمندانه و مقتدرانه با به کار گیری ظرفیت بسیج مردم و به واسطه ایستادگی و مقاومت توانست بر کرونا قالب شود و امروز جمهوری اسلامی پنج نوع واکسن تولید و ظرفیت صادرات واکسن را نیز فراهم کرده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با تأکید بر اینکه اگر امروز دشمن اغتشاشات و ناآرامی را رقم زده است و افراد مختلف را به شهادت می‌رساند، به این دلیل است که از ایران قوی و مقتدر می‌ترسد،گفت: از کشوری که اول انقلاب نیازمند واردات سیم خاردار بود به کشوری تبدیل شده‌ایم که اموز ماهواره در مدار زمین قرار می‌دهد و در نانو و فناوری‌های نوین، مهندسی، سلول‌های بنیادی و شبیه سازی کشور اول دنیاست.

وی اضافه کرد: ما امروز با فرهنگ و تفکر بسیجی توانسته‌ایم در ردیف ۱۰ کشور برتر دنیا قرار بگیریم که دارای دانش صلح آمیز هسته‌ای است، در سدسازی به تمیه بر ظرفیت نخبگان مهندسی جزو ۵ کشور اول دنیا و سومین کشور دنیا در نیروگاه‌های برق هستیم.

فدا تصریح کرد: در فضای مجازی دستاوردهای انقلاب را بیان نمی‌کنند و با ایجاد شایعه، دروغگویی و ابهام در ذهن جوانان ایران قوی را یک کشور ضعیف شده نشان می‌دهند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی به واسطه اقتدار، پایداری و حضور مردم در صحنه های مختلف و با انتشار فرهنگ شهادت و ایثار و تفکر انقلابی توانسته است نقشه خاورمیانه جدید آمریکا را بر هم بزند تا جایی که نماینده سازمان CIA با گروهک‌ها و افراد ضد انقلاب جلسه می‌گذارد، تجهیزات نظامی فراهم می‌کند و گروهک‌های تروریستی را به داخل کشور می‌فرستند که به امنیت و آرامش مردم خدشه وارد کنند.

فدا اضافه کرد: باید ببینیم حضور، موضع گیری و نقش ما به نفع کدام جبهه است. آیا به نفع جبهه انقلاب و امام حسین(ع) است یا با جبهه معاندین همراه است.

فدا بیان کرد: ما امروز به برکت دارا بودن رهبری آگاه، حکیم، مقتدر، شجاع و توانمند توانسته‌ایم تمام هزینه‌هایی که دشمن در منطقه خرج کرده و تمام توطئه‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی را نقش بر آب کنیم.

وی افزود: امروز دشمن گفتمان و ایده‌ای ندارد و تنها به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی، تغییر فکر و منش مسؤولان نظام، محکوم کردن نظام و جلوگیری از گسترش انقلاب اسلامی است اما این انقلاب ثابت کرده به تأسی از اصحاب امام حسین(ع) قالب‌های مختلفی را رقم خواهد زد که پشتیبان اسلام و رهبر و پیروزی خواهد بود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز