تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۶.۷۹°
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰

علیرضا بیرانوند بازی با ولز را از دست داد؟

بیرانوند در آخرین تمرین تیم ملی حضور داشت و به صورت اختصاصی تمرین کرد.
کد خبر: ۵۱۴۶۰

علیرضا بیرانوند بازی با ولز را از دست داد؟

به نقل از ایسنا؛ رسانه‌های خارجی از مخالفت فیفا با حضور بیرانوند در دیدار مقابل ولز خبر داده‌اند، موضوعی که تاکنون از سوی فدراسیون فوتبال و مسوولان تیم ملی ایران تایید رسمی نشده است.

علیرضا بیرانوند که در جریان دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر انگلیس از ناحیه ببنی دچار مصدومیت شده بود، بعد از خروج از زمین و معاینات اولیه، آسیب وارده از سوی پزشک فیفا ضربه به مغز تشخیص داده شد و به همین خاطر هم تیم ملی فوتبال ایران بر اساس مقررات فیفا توانست در این دیدار به جای پنج تعویض، شش تعویض داشته باشد.

حالا خبرگزاری‌های خارجی با استناد به مقررات پزشکی فیفا و به نقل از منابعی در فدراسیون جهانی فوتبال می‌گویند که بیرانوند باید پس از آسیب وارده ۶ روز استراحت کند ‌و نمی‌تواند تا قبل از پایان ۶ روز در ترکیب تیم ملی ایران به میدان برود.

این اظهارات و اخبار در حالی است که بیرانوند امروز در تمرین تیم ملی حاضر و به همراه سایر بازیکنان تمرین کرده است و مسوولان فوتبال ایران نیز از آمادگی او برای حضور در دیدار برابر ولز سخن گفته‌اند. حتی با کمک پزشکان تیم ملی، محافظی برای صورت بیرانوند تهیه شده بود تا او بتواند با کمک این محافظ تیم ملی ایران را در مقابل ولز همراهی کند.

بیرانوند در آخرین تمرین تیم ملی حضور داشت و به صورت اختصاصی تمرین کرد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز