تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۷.۷۹°
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

فرمانده سپاه البرز: راز ماندگاری بسیج حضور در میدان های جهاد است

بسیج نماد حضور ملی ، مقاومت و بصیرت است که امروز تبدیل به فرهنگ مستحکم شده است .
کد خبر: ۵۱۴۹۴

فرمانده سپاه البرز: راز ماندگاری بسیج حضور در میدان های جهاد است

به نقل از ایرنا؛ فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه بسیجیان افرادی بی ادعا هستند که به دفاع از ارزشها می پردازند گفت: راز ماندگاری بسیج حضور در همه عرصه های انقلاب و میدان های مختلف جهاد است .

 سردار علیرضا حیدرنیا در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته کرج افزود: هشت سال دفاع مقدس ، میدان جنگ فرهنگی ، مقابله با بیماری کرونا ، کمک های مومنانه و دفاع از حرم ابا عبدالله (ع) از جمله میدان های جهادی است که بسیجیان در آن حضور داشتند .

وی بیان داشت: بسیج عبد صالح خدا و مطیع حق است که در همین حوادث اخیر بیشترین شهید را تقدیم امنیت کشور کرد .

حیدرنیا افزود: تنها راه برون رفت کشور از مشکلات بازگشت به تفکر بسیجی است .

وی در این بخش از سخنان خود که با تکبیر نمازگزاران همراه بود یاد آورشد: جبهه اشرار از مردم جدا است و بسیجیان در مقابل اراذل ایستاده اند و در شرایطی که جبهه کفر متحد، علیه ایران اسلامی شده این بسیج ثابت کرد پاسدار حقیقی ایران قوی است.

فرمانده سپاه استان البرز گفت: بسیج نقش کاملی در جهاد تبیین داشته و با بصیرت مثال زدنی نه تنها اسیر جنگ شناختی دشمن نشد بلکه برخلاف برخی از خواص به ظهار انقلابی که دچار خطای محاسباتی شده و دفاع از انقلاب مردود شدند ، بسیجیان عمار وار وارد میدان شدند .

وی اضافه کرد: بسیج در حوزه بصیرت افزایی ، دفاع و جنگ روایت ها ایستاده است .

حیدرنیا خاطرنشان کرد: بسیج یادگار امام راحل (ره) است که یک مدل مردمی منحصر به فرد بوده که بسیاری از کشورهای مستکبر نیز آرزوی چنین نهاد مردمی را دارند .

وی بیان داشت: بسیج نماد حضور ملی ، مقاومت و بصیرت است که امروز تبدیل به فرهنگ مستحکم شده است .

حیدرنیا با بیان اینکه نه تنها ایران اسلامی بلکه بسیاری از بلاد مسلمین به این فرهنگ مستحکم افتخار می کنند، افزود: بسیج تمام وقت خود را طرف دفاع از انقلاب اسلامی و خدمت به مردم کرده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز