تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

انصاری‌فرد: امیدوارم به نتیجه‌ی بازی مقابل ولز افتخار کنیم

متاسفانه علیرضا بیرانوند را از دست دادیم. او در بازی برابر انگلیس مصدوم شد اما بقیه‌ی بازیکنان کاملا آماده و متمرکز هستند تا برابر ولز قرار بگیرند.
کد خبر: ۵۱۴۹۷

انصاری‌فرد: امیدوارم به نتیجه‌ی بازی مقابل ولز افتخار کنیم

به نقل از ایرنا؛ مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی برابر ولز گفت: همه بازیکنان قول داده‌اند که امروز وظایف خود را بهترین شکل انجام دهند. امیدوارم که بتوانیم نتیجه‌ی لازم را به دست بیاوریم و آن افتخار کنیم.

کریم انصاری‌فرد در آستانه‌ی آغاز بازی تیم‌های ایران و ولز اظهار داشت: ما می‌دانیم که بازی خیلی مهمی را امروز داریم. برای بازی با ولز از لحاظ ذهنی و فیزیکی کاملا مهیا و آماده هستیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: روی ماموریت خود در دیدار امروز متمرکز شده‌ایم. بازیکنان تک به تک قول داده‌اند که امروز وظایف خود را بهترین شکل انجام دهند. امیدوارم که بتوانیم نتیجه‌ی لازم را به دست بیاوریم و به نتیجه‌ی به دست آمده افتخار کنیم.

مهاجم تیم ملی ایران در پایان درباره‌ی مصدومیت علیرضا بیرانوند گفت: متاسفانه علیرضا بیرانوند را از دست دادیم. او در بازی برابر انگلیس مصدوم شد اما بقیه‌ی بازیکنان کاملا آماده و متمرکز هستند تا برابر ولز قرار بگیرند.

گفتنی است دیدار تیم‌های ایران و ولز از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه امروز (جمعه) در چارچوب هفته‌ی دوم دور گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ از گروه دوم در ورزشگاه احمد بن علی آغاز خواهد شد.

ایران با صفر امتیاز قعرنشین است و ولز به صورت مشترک با آمریکا با یک امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز