تهران ۱۶.۵۱° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی: عدالت در مجازات اغتشاشگران رعایت شود

دشمنان و ایادی استکبار افتخارات و دستاوردهای انقلاب را کوچک شمرده و کاستی ها و اغتشاشات را طوری نمایش می دهند که ناامیدی در کشور حاکم شود،لذا نباید به تبلیغات دشمنان توجه کرد.
کد خبر: ۵۱۵۰۱

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی: عدالت در مجازات اغتشاشگران رعایت شود

به نقل از ایسنا؛ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی برلزوم رعایت عدالت در مجازات اغتشاشگران تاکید کرد.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی چهارم آذرماه در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی (ره) شهر برگزار شد، در خصوص نحوه برخورد با اغتشاشگران تصریح کرد: اغتشاشگرانی که خسارت زدند و باعث جنایت شدند نباید با چند جوان اغفال شده که در حد ۴ تا شعار در اغتشاشات حضور داشتند،به صورت یکسان مجازات و برخورد شود بلکه باید متناسب با جرایم شان و با عدالت مجازات شوند و با کسانی که جنایت کردند به صورت جدی برخورد شود.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه دشمن از هیچ اقدام و تلاشی در ۴۳ سال پس از انقلاب برای فلج کردن ایران فروگذار نبودند،اظهار کرد: دشمن درصدد ناامید کردن ملت ایران است، تا ملت نسبت به آینده کشور مایوس شوند.

وی تاکید کرد: دشمنان و ایادی استکبار افتخارات و دستاوردهای انقلاب را کوچک شمرده و کاستی ها و اغتشاشات را طوری نمایش می دهند که ناامیدی در کشور حاکم شود،لذا نباید به تبلیغات دشمنان توجه کرد.

امام جمعه ارومیه بااشاره به حضور میلیونی در راهپیمایی ۱۳ آبان و تشییع پیکر شهدا در مقایسه با اغتشاشات، اظهار کرد: مردم با حضور میلیونی، در راهپیمایی ها دشمنان را با وجود هزینه های فراوان که درصدد عدم حضور مردم بودند، ناامید کردند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه دشمن از قدرت ایران در وحشت است، گفت: ایران در قدرت دفاعی و موشکی به درجه ای رسیده که دشمنان توان مقابله با این قدرت ایران را ندارند.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی، دانشمندان قله های موفقیت را در مباحث علمی جدید و به روز طی کردند و در زمان کم ایران به لطف خدا در مباحث علمی در راس خواهد بود، گفت: هدف دشمن از تشویق به اغتشاشات این است که نمی خواهد ایران پیشرفت کند.

حجت الاسلام قریشی تاکید کرد: هرکس ناامیدی را در جامعه ترویج کند در صف دشمنان است و مسیولان باید شبانه روز تلاش کنند تا آینده روشن و امید را در بین مردم تقویت کنند.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به اینکه در دین اسلام ناامیدی از بزرگترین گناهان است و مومن نباید در زندگی از گشایش و فرج خدا ناامید و مایوس شود، خاطر نشان کرد: کسانی که به خداوند ایمان دارد، ناامیدی بر آنها حاکم نمی شود و حتی در شرایط سختتر ایمان و امیدشان چند برابر می شود.

نماینده ولی فقیه در استان بر لزوم تقویت وحدت تاکید کرد و گفت: در بین اقوام و مذاهب آذربایجان غربی وحدت برقرار است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز