تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱

امام جمعه کاشان:اخلاص و بی رغبتی به دنیا از ویژگی‌های بسیج است

ملت ایران با روحیه ولایت‌مداری پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کرده و تا آخر در این مسیر حق باقی می‌ماند.
کد خبر: ۵۱۵۰۵

امام جمعه کاشان:اخلاص و بی رغبتی به دنیا از ویژگی‌های بسیج است

به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان گفت:اخلاص و بی رغبتی به دنیا از ویژگی‌‎های بسیج است و و این فضیلت ها در شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی وجود دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کاشان در مصلای بقیه‌الله‌الاعظم (عج) این شهر افزود:شهید حاج قاسم سلیمانی که تمام وقتش در ماموریت بود حتی یک ریال حق ماموریت دریافت نکرد و بخشی از حقوقش را هم برای خانواده معظم شهدا به ویژه شهیدان مدافع حرم هزینه می‌کرد.

وی اظهار کرد:بسیجی روحیه شهادت طلبی دارد و خود را آماده جانفشانی برای حفظ دین خدا و نظام اسلامی کرده و در هشت سال جنگ تحمیلی با این روحیه به پیروزی رسیدیم.

امام جمعه کاشان در ادامه با اشاره به هفتم آذر و روز نیروی‌ افزود:این نیرو در ابتدای جنگ تحمیلی صادرات نفت عراق را قلج کرد و در پایان جنگ هم در سال 1367 مستقیم ب و با روحیه شهادت طلبی در مقابل آمریکا ایستادگی کرد و امروز شاهدیم نظام استکباری جرات کوچکترین تعرض به ما را ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی در بخش دیگری از سخنانش به حادثه اکراین اشاره کرد و گفت:این کشور که زمانی قدرت نظامی زیادی داشت طی قراردادی با آمریکا همه تجهیزاتش را نابود کرد و در مقابل تقاضای حمایت از آمریکا کرد اما امروز شاهد بدعهدی آمریکا هستیم.

وی اظهار کرد:آمریکا در ظاهر خود را دوست محمدرضا پهلوی عنوان می کرد اما وقتی این فرد از کشور فرار کرد به گفته فرح پهلوی به دستور آمریکا شوهرش را در بیمارستان روانی ها بستری کردند.

امام جمعه کاشان گفت:وقتی بهار عربی در مصر وزیدن گرفت و مرسی به قدرت رسید به جای دوستی با ایران به طرف آمریکا رفت و در نهایت با توطئه همان آمریکا در قفس زندانی شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی افزود:ملت ایران با روحیه ولایت‌مداری پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کرده و تا آخر در این مسیر حق باقی می‌ماند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز