تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۶.۷۹°
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹

فرمانده سپاه الغدیر: اقتدار جمهوری اسلامی، دشمن را کلافه کرده‌است

امروز نیروهای جان برکف بسیجی نه تنها در عرصه نظامی که در میدان علمی، فرهنگی و عمرانی در کنار دولت نقش آفرین هستند.
کد خبر: ۵۱۵۱۵

فرمانده سپاه الغدیر: اقتدار جمهوری اسلامی، دشمن را کلافه کرده‌است

به نقل از ایرنا؛ فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: علت اصلی به راه اندازی جنگ ترکیبی دشمن علیه انقلاب اسلامی، اقتدار روز افزون نظام می‌باشد که این موضوع دشمن را کلافه کرده است.

سردار حسین زارع کمالی روز جمعه در جمع بسیجیان یزد با بیان اینکه نظام در ۴۳ سال گذشته دستاوردهای بزرگی در ابعاد مختلف نصیب کشور کرده است، افزود: جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهیدان و ایثار مردم امروز در موضع قدرت و عزت قرار دارد.

وی ادامه داد: استکبار جهانی چشم دیدن موفقیت‌های جمهوری اسلامی را ندارد و برای ضربه زدن به اصل انقلاب اسلامی ،بعد از شکست در بخش‌های مختلف به جنگ ترکیبی و تبلیغاتی متوسل شده است.

زارع کمالی بیان کرد: در جنگ ترکیبی، دشمنان با بهره‌گیری از فضای مجازی و رسانه‌های گروهی به دنبال ناامید کردن مردم از ادامه راه و مسیر انقلاب اسلامی هستند و راه شکست دشمن در برهه کنونی توجه به جهاد تبیین و جهاد در عرصه رسانه و خبر است و باید در این خصوص همه ماموریت خود را انجام دهند.

فرمانده سپاه الغدیر با تشریح اهمیت جهاد تبیین و اطلاع رسانی درست و به موقع از خدمات نظام به مردم و همراهی خبرنگاران و رسانه ها را در مسیر خواستار شد و اظهار کرد: امروز نیروهای جان برکف بسیجی نه تنها در عرصه نظامی که در میدان علمی، فرهنگی و عمرانی در کنار دولت نقش آفرین هستند.

استان یزد ۳۲۰ هزار بسیجی دارد .

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز