تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۸.۷۹°
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷

دستگیری عوامل حمله به گشت انتظامی زاهدان

بر اثر این تیراندازی مسلحانه به ماموران گشت انتظامی سرباز وظیفه "بهزاد براهویی" به فیض شهادت نائل و ستوانیکم "مهدی هاشم زهی" مجروح شد.
کد خبر: ۵۱۵۱۹

دستگیری عوامل حمله به گشت انتظامی زاهدان

به نقل از ایرنا؛ اداره اطلاعات سیستان و بلوچستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) عواملی که روز دوشنبه ۳۰ آبان طی حمله ناجوانمردانه به ماموران گشت انتظامی پاسگاه چشمه زیارت زاهدان باعث شهادت یک سرباز شده بودند دستگیر شدند.

 با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) عواملی که با حمله ناجوانمردانه به ماموران گشت انتظامی پاسگاه چشمه زیارت زاهدان باعث شهادت سرباز مدافع امنیت شدند دستگیر و به اقدامات خود اعتراف کردند.

این اطلاعیه می‌افزاید: این افراد دوشنبه شب مقارن با ۳۰ آبان ماه به گشت کلانتری چشمه زیارت زاهدان حمله و سبب شهادت سرباز وظیفه بهزاد براهویی و مجروحیت ستوانیکم مهدی هاشم زهی شدند.

به گفته فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان؛ سرباز وظیفه در حمله ناجوانمردانه اشرار مسلح کوردل به ماموران گشت انتظامی پاسگاه چشمه زیارت زاهدان به شهادت رسید.

سردار محمد قنبری اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه چشمه زیارت زاهدان در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی بوده که اشرار مسلح کور دل با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نقره‌ای غافلگیرانه به سمت ماموران انتظامی تیراندازی می کنند.

وی افزود: اشرار مسلح بعد از حمله ناجوانمردانه سریعا از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: بر اثر این تیراندازی مسلحانه به ماموران گشت انتظامی سرباز وظیفه "بهزاد براهویی" به فیض شهادت نائل و ستوانیکم "مهدی هاشم زهی" مجروح شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز