تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶

زلزله ۴.۱ ریشتری راور کرمان خسارت نداشت

زلزله ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر در ساعت ۱۲:۵۹ امروز در عمق ۱۰ کیلومتری زمین حوالی شهرستان راور را لرزاند و این زلزله پس از آن یک پس لرزه ۳.۱ ریشتری در ساعت ۱۳:۰۹ دقیقه داشت.
کد خبر: ۵۱۵۲۰

زلزله ۴.۱ ریشتری راور کرمان خسارت نداشت

به نقل از ایرنا؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به زلزله ۴.۱ ریشتری امروز(جمعه) در شهرستان راور از توابع این استان گفت: این زلزله خوشبختانه هیچ خسارت جانی و مالی برجای نگذاشته است.

رضا فلاح: چهار تیم ارزیاب به مناطق زلزله زده شهرستان راور اعزام شده است و با توجه به اینکه کانون زمین لرزه خارج از مناطق مسکونی بوده، تا این لحظه خسارتی گزارش نشده است.

وی اظهار داشت: دو تیم ارزیاب از جمعیت هلال احمر استان کرمان و دو تیم از خانه هلال منطقه زلزله زده در ارزیابی پس از حادثه مشارکت داشتند.

به گزارش ایرنا از مرکز لرزه نگاری ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زلزله ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر در ساعت ۱۲:۵۹ امروز در عمق ۱۰ کیلومتری زمین حوالی شهرستان راور را لرزاند و این زلزله پس از آن یک پس لرزه ۳.۱ ریشتری در ساعت ۱۳:۰۹ دقیقه داشت.

زلزله اصلی در ۵۸ کیلومتری راور و ۹۲ کیلومتری هجدک، کرمان و ۹۵ کیلومتری نایبند خراسان جنوبی در موقعیت مرکزی ۳۱.۵۴ شمالی و ۵۷.۳۲ شرقی رخ داد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز