تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳

تازه‌ترین تصمیمات برای دیدار استقلال و پرسپولیس/ اعلام ساعت بازی

نشست مسئولان برگزاری هشتاد و یکمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس با اتخاذ تصمیماتی در مورد زمان شروع این دیدار برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۵۵

اخبار معاصر: این جلسه با حضور، صفرعلی براتلو معاونت سیاسی امنیتی استاندار تهران، مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ، غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، نمایندگان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، مسئولان نهادهای امنیتی و نظارتی، نیروی انتظامی،یگان ویژه،مسئولان ورزشگاه آزادی، حراست وزارت ورزش و جوانان، اورژانس،راهنمایی رانندگی،آتش نشانی،مترو،اتوبوسرانی و تمامی نهادهای مربوطه برگزار شد.

تازه‌ترین تصمیمات برای دیدار استقلال و پرسپولیس/ اعلام ساعت بازی

مهدی تاج در مورد این جلسه اظهار داشت: در نشست شورای تامین مقرر شد ساعت شروع دربی از ساعت 15:30 به 15 تغییر یابد.

رئیس سازمان لیگ افزود: در این جلسه در مورد برگزاری هر چه بهتر بازی روز جمعه بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد درب ورزشگاه از ساعت 10 صبح بر روی تماشاگران دو تیم باز شود.

وی ادامه داد: بلیت فروشی به صورت الکترونیکی انجام می شود که تماشاگران می توانند هم اکنون از طریق مراجعه به سایت Footballeticket.ir نسبت به خرید بلیت الکترونیکی اقدام کنند و بلیت فروشی تا روز پنجشنبه ادامه دارد.

تاج افزود: مسئولان نهادهای امنیتی و نظارتی، نیروی انتظامی،یگان ویژه،مسئولان ورزشگاه آزادی، حراست وزارت ورزش و جوانان، شهرداری منطقه 22 تهران، اورژانس،راهنمایی رانندگی،آتش نشانی،مترو،اتوبوسرانی و تمامی نهادهای مربوطه در هرچه بهتر برگزار شدن دربی پایتخت قول همکاری دادند.

تاج در پایان گفت: با توجه به این ایام،برنامه های فرهنگی ویژه ای در روز برگزاری دربی پیش بینی شده شده است که به نحو احسنت در این دیدار اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: مهر

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز