تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۱.۷۹°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶
برانکو پس از پیروزی بر ملوان:

شیرین‌ترین دعوت را از هواداران داشتیم/ دربی یک نمایش بزرگ است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به پیروزی تیمش بر ملوان قبل از دیدار حساس با استقلال گفت: این پیروزی شیرین‎ترین دعوت ما از هواداران پرسپولیس بود که برای دربی به ورزشگاه بیایند و ما را تشویق کنند.
کد خبر: ۵۱۵۶

شیرین‌ترین دعوت را از هواداران داشتیم/ دربی یک نمایش بزرگ است

اخبار معاصر: برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش برابر ملوان گفت: قبل از هر چیز به بازیکنانم تبریک می گویم که با اراده و خواست شان توانستند این بازی را ببرند. مایل هستم که این شادی را با هوادارانمان تقسسیم بکنیم. این شیرین ترین دعوت برای دیدار با استقلال بود که بیایند و تیم را تشویق کنند.

وی در مورد عملکرد پرسپولیس در نیمه دوم گفت: می دانستیم که بازی سختی در انتظار ما هست. یک مقدار هم به خاطر امتیازی که هفته قبل در مشهد داشتیم تحت فشار بودیم اما بین دو نیمه در صحبت‌هایی که با بازیکنان کردیم و قرارهایی که گذاشتیم و تعویض هایی که انجام دادیم خوشبختانه موفق عمل کردیم و به پیروزی رسیدیم.

شیرین‌ترین دعوت را از هواداران داشتیم/ دربی یک نمایش بزرگ است

برانکو در مورد دلیل غیبت مهدی طارمی در این دیدار و آیا اینکه از ترس سه اخطاره شدن به وی بازی ندادید گفت: خودتان دیدید که ما در دیدار برابر ملوان همه بازیکنانی که دو اخطاره بودن را بازی دادیم. مهدی هم به خاطر مسائل انضباطی در ترکیب قرار نگرفت به خاطر اینکه دیر آمد به محل تمرین.

سرمربی پرسپولیس در مورد عملکرد بنگستون گفت: این بازیکن کاری که باید انجام می داد را انجام داد و گل زد. با این حال سه موقعیت گل را از دست داد. او نیاز به تمرکز بیشتر دارد تا به گل های پرتعدادتری هم برسد. همچنین از بازی مطمئن خط دفاعی هم خوشحال هستم که اجازه ندادند تیم خوب ملوان به گل برسد.

برانکو در مورد دیدار با استقلال و حساسیتی که این دیدار دارد گفت: طبیعتا همه از بازی با استقلال خوشحال میشویم. برای ما یک افتخار است که جزیی از این دیدار باشیم. این یک نمایش بزرگ ورزشی خواهد بود. خواست و میل ما را همه میدانند که میخواهیم به پیروزی برسیم. طبیعی است که بزرگترین هدف ما پیروزی در این بازی مثل دیدار گذشته است.

انتهای پیام/

منبع: مهر

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز