تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۲

امام جمعه دزفول: دشمن به دنبال بازگشت کشورمان به سبک زندگی غربی است

مقام معظم رهبری توصیه کردند روحیه خود را از دست ندهید و غمگین نباشید.
کد خبر: ۵۱۸۰۶

امام جمعه دزفول: دشمن به دنبال بازگشت کشورمان به سبک زندگی غربی است

به نقل از ایرنا؛ امام جمعه دزفول به تلاش همه جانبه دشمن در فتنه های اخیر اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال بازگشت کشورمان به سبک زندگی غربی است.

 حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی روز دوشنبه در همایش سران عشایر، بزرگان و معتمدان که به مناسبت هفته بسیج در پایگاه بسیج روستای امیرالمؤمنین(ع) دزفول برگزار شد، افزود: جوانان ما جان خود را فدا کردند تا ارزش‌های الهی پایدار بماند ولی در فتنه اخیر که بعضی آن را فتنه ارتجاع می‌نامند دشمن به دنبال برگشت به سبک زندگی غربی است.
وی با تاکید بر اینکه باید در مقابل وسوسه‌های شیطانی ایمان خود را تقویت کنیم، افزود: جامعه ما به نام حکومت اسلامی و حکومت اهل بیت است، اگر چه تا حکومت علوی فاصله زیادی داریم ولی توفیق الهی است که در عصر و دولتی زندگی می‌کنیم که مدعی است دولت امام زمان است و امام زمان به آن عنایت دارد.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه خداوند از خلقت انسان هدف داشته و او را عبث نیافریده است، اظهارداشت: انسان با ایمان در زندگی هدف دارد و آن را بیهوده نمی‌داند، با این نحوه تفکر، ایمان انسان شکل می‌گیرد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی بیان کرد: امروز دشمن و جبهه کفر و نفاق با تمام توان به میدان آمده و تمام قد در مقابل اسلام و جبهه حق ایستاده است، جنگ احزاب جهانی به راه افتاده، اگر در زمان صدام ملعون ۳۸ کشور از او پشتیبانی می‌کردند امروز بیش از ۵۰ کشور از اغتشاشگران حمایت می‌کنند.

امام جمعه دزفول با اشاره به اینکه دشمن به دنبال این است که ارزش های الهی در جامعه حاکم نباشد، افزود: یکی از تعابیر مستکبر در قرآن زیر بار حق نرفتن و نپذیرفتن حق است؛ چگونه می‌توان با غرب مستکبر که تعهد می‌دهد ولی عمل نمی‌کند مذاکره کرد.

حجه‌الاسلام قاضی دزفولی افزود: جوانان باید مراقب باشند فریب نخورند، والدین باید مراقب فرزندان خود باشند، دشمن فکر و ذهن جوانان را هدف گرفته است، در قضایای اخیر عده‌ای از جوانان خانواده‌های متدین به دلیل غفلت، لغزیدند.

امام جمعه دزفول ضمن اشاره به اینکه نباید از هیاهوی دشمن هراسید، اظهار داشت: مقام معظم رهبری توصیه کردند روحیه خود را از دست ندهید و غمگین نباشید.

وی افزود: شرایط حساسی حاکم است، دشمن سعی دارد ما را به زانو درآورد ولی نظام مقدس جمهوری اسلامی پشتوانه خون شهدا را دارد و نمی‌توان آن را به سادگی حذف کرد یا به آن آسیب وارد کرد.

وی با بیان اینکه بزرگترین حربه علیه دشمن آگاهی از حقایق است، گفت: دشمن از روشن بینی و آگاهی که رهبر معظم انقلاب به بسیجیان توصیه کردند می‌ترسد چرا که کار دشمن بر مبنای فریب و دروغ است.
رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول تصریح کرد: امروز وظیفه سنگینی بر عهده داریم، هر کس متناسب با جایگاه و اثرگذاری در جامعه وظیفه دارد؛ نباید در مقابل دشمن بی تفاوت بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دزفول گفت: گاهی دشمن فضا را در جامعه غبارآلود می‌کند به گونه‌ای که فرق بین حق و باطل قابل تشخیص نیست؛ شبهه شبیه حق است ولی در اصل باطل است.

وی اظهارداشت: مردم در این مدت به وظیفه خود به خوبی عمل کردند، مسئولان نیز وظیفه سنگینی بر عهده دارند و باید به مردم بصیر و متدین خدمت کرده، خود را خدمتگزار مردم بدانند و سادگی و بی آلایشی را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز