تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۱.۷۹°
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷

۳۶ سارق در خراسان جنوبی دستگیر شدند

متهم در بازجویی‌های پلیسی به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کرد و ضمن تشکیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
کد خبر: ۵۲۰۳۷

۳۶ سارق در خراسان جنوبی دستگیر شدند

به نقل از ایرنا؛ رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: در اجرای سومین طرح مشترک مقابله با سارقان در این استان ۳۶ سارق شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ کاظم صادقی افزود: اجرای سومین طرح مشترک مقابله با سارقان طی ۷۲ ساعت گذشته در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با اجرای این طرح که در سطح استان به اجرا گذاشته شد، موفق شدند ۳۶ سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: براساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان دستگیر شده به ۷۰ فقره سرقت اعتراف کردند و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره با اینکه پیشگیری از سرقت و مقابله با سارقان یکی از ماموریت‌های اصلی پلیس است، از شهروندان خواست تا بیش از پیش در این زمینه با پلیس همکاری کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، بلافاصله با شماره تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی تماس بگیرند.

دستگیری سارق دوربین‌های مداربسته در بیرجند

سرهنگ صادقی گفت: در پی سرقت چند فقره دوربین مداربسته نصب شده در ورودی مغازه‌ها و اماکن خصوصی شهرستان بیرجند، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و استفاده از پایش‌های تصویری موفق شدند فردی که اقدام به این سرقت‌ها می‌کرد را شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی افزود: ماموران پس از شناسایی سارق با هماهنگی مقام قضایی، او را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از منزل متهم تعدادی دوربین مداربسته و تجهیزات آن را کشف کردند.

وی گفت: متهم در بازجویی‌های پلیسی به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کرد و ضمن تشکیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ صادقی با بیان اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، از مردم خواست در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشکوک بلافاصله آن را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز