تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۷.۷۹°
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷

معاون رئیس جمهور: امروز در بزرگ‌ترین جهاد با دشمن هستیم

در جنگ نرم جامعه قرآنی کشور مسئولیت خطیری برعهده دارند و باید با سبک جدید، از معرفت و آموزه‌های قرآن نهایت بهره را ببرند و مفاهیم قرآن را به زبان روز برای نسل جوان تبیین کنند.
کد خبر: ۵۲۰۴۶

معاون رئیس جمهور: امروز در بزرگ‌ترین جهاد با دشمن هستیم

به نقل از تسنیم؛ معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در جنگ نرم بر خلاف جنگ سخت، زنان و خانواده در خط مقدم هستند و مردان باید از اصالت، حریم، هویت و عفت بانوان حمایت و محافظت کنند.

انسیه خزعلی امروز در در جمع بانوان قرآنی مشهد و تجلیل از پیشکسوتان قرانی خراسان رضوی اظهارداشت: دشمن در تمام ادوار مختلف با جنگ نظامی و تحریم اقتصادی نتوانست به اهداف خود برسد و حال تمرکز خود را در جنگ نرم بر ذهن، فکر، شناخت و نگرش مردم ما گذاشته است.

وی با بیان این مطلب که امروز در بزرگ‌ترین جهاد با دشمن هستیم افزود: هر وقت قلب‌ انسان متزلزل و دچار تردید شود آن وقت اراده نیز ضعیف می‌شود و دشمن به راحتی می‌تواند بر ما پیروز شود.

خزعلی تصریح کرد: در جنگ نرم بر خلاف جنگ سخت، زنان و خانواده در خط مقدم هستند و مردان باید از اصالت، حریم، هویت و عفت بانوان حمایت و محافظت کنند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در جنگ نرم جامعه قرآنی کشور مسئولیت خطیری برعهده دارند و باید با سبک جدید، از معرفت و آموزه‌های قرآن نهایت بهره را ببرند و مفاهیم قرآن را به زبان روز برای نسل جوان تبیین کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضرت زینب(س) در کربلا و در جنگ سخت، پشتیبان و حمایتگر خاندان رسالت و یاران سیدالشهدا(ع) بود و پس از آن به عنوان پرستار، ایفای نقش کرد و در کاخ یزید، به عنوان یک روشنگر و در عرصه جهاد تبیین، توطئه یزیدیان را خنثی کرد لذا انتظار داریم شما بانوان قرآنی و زینبی، امروز نیز در عرصه جهاد تبیین قدم بردارید.

حجت الاسلام سید مهدی شجاع، مدیرکل ارتباطات و هماهنگی امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با بیان اهمیت جایگاه قرآنی بانوان به سه دهه فعالیت قرآنی "زهرا افخمی" از پیشکسوتان قرآن و عترت در مشهد اشاره کرد و افزود:زندگی یک مربی قرآنی وقتی خدایی باشد همه زندگی اش نورانی خواهد بود.

گفتنی است؛ در این آیین از خدمات 30 ساله "زهرا افخمی ریحانی" مدرس و داور قرآن‌کریم در مشهد تجلیل شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز