تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۹.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶
فرمانده سپاه قدس گیلان:

دشمنان قادر به شکست نظام جمهوری اسلامی نیستند

دیگر قرار نیست که کشور ما در اختیار آمریکا قرار گیرد و یا قراداهای ننگین نوشته شود
کد خبر: ۵۲۰۵۶

دشمنان قادر به شکست نظام جمهوری اسلامی نیستند

به نقل از ایرنا؛ فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: اگر تمامی کشورها و دشمنان جمهوری اسلامی جمع شوند قادر به شکست ما نیستند.

 سردار محمد عبدالله پور شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامیداشت هفته بسیج و پاسداشت شهدای مدافع امنیت در رشت اظهار داشت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، استکبار جهانی و قدرت های جهان هر بلایی که می خواستند بر سر ایران آوردند، اما دیگر قرار نیست که کشور ما در اختیار آمریکا قرار گیرد و یا قراداهای ننگین نوشته شود.

وی افزود: با وجود بسیجیان قهرمان که خوشبختانه تعداد آنان نیز در کشور زیاد است، ما زیر بار هیچ ظلمی نخواهیم رفت و هیچ قدرت جهانی توان مقابله با ما را ندارد و هم اینک ایران اسلامی در شرایط آرمانی قرار دارد که هیچ کشوری نمی تواند به ما زور بگوید.

فرمانده سپاه قدس گیلان به سالروز شهادت میرزا کوچک جنگلی نیز اشاره و بیان کرد: شب شهادت میرزا را پیش رو داریم که این روحانی مبارز ۱۰۱ سال پیش در برف و سرما نتوانست دوام بیاورد و در نهایت به شهادت رسید که البته ما گیلانی ها افتخار مان این است که میرزا کوچک فرزند همین سرزمین و اهل شهرستان رشت است.

وی ادامه داد: این بزرگمرد برای برپایی عدالت جنگید و مظلومانه نیز شهید شد اما هم اینک از نسل میرزا مردان بزرگی ظهور کردند که در دوران دفاع مقدس و همچنین برای امنیت جامعه به شهادت رسیدند که البته زمان کنونی با دوران میرزا تفاوت دارد زیرا ما مظلوم مقتدریم و با قدرت در برابر زورگویان جهان ایستادگی می‌کنیم.

سردار عبدالله پور در ادامه به ورزش زورخانه ای اشاره و خاطرنشان کرد: هم اینک ۳۹۵ باشگاه بدنسازی در رشت وجود دارد که در برخی از این باشگاه ها، موسیقی های غیرمجاز و حتی مکمل های غیرمجاز ارایه می‌شود اما در همه شهرهای گیلان زورخانه وجود ندارد.

وی اضافه کرد: اگر در هر شهری زمینی برای احداث زورخانه تهبه شود، ما آن را احداث خواهیم کرد که در این راستا از مسئولان اداره ورزش و جوانان گیلان تقاضا داریم تا در این خصوص تلاش کنند تا در هر شهر حداقل یک زورخانه احداث شود.

در همایش گرامیداشت هفته بسیج و پاسداشت شهدای امنیت که توسط هیات ورزش های زورخانه‌ای، سازمان بسیج ورزشکاران و تربیت بدنی سپاه قدس گیلان برگزار شد، مهرعلی باران چشمه رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای، مسئولان سپاه قدس گیلان، مسئولان اداره ورزش و جوانان این استان، تعدادی از روسای هیات های ورزشی گیلان و همچنین خانواده شهدای مدافع امنیت حضور داشتند.

در این مراسم علاوه بر اجرای نمایش ورزش های زورخانه‌ای که توسط ورزشکاران ورزش زورخانه‌ای شهرستان رشت انجام شد، از خانواده‌های مجید یوسفی و حمزه علی نژاد شهدای مدافع امنیت گیلان و تعدادی از روسای هیات های ورزشی بسیج این استان و همچنین از قهرمانان و مرشدان ورزش زورخانه‌ای گیلان تجلیل و تقدیر شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز