تهران ۱۳.۸۵° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳

اعلام وضعیت ترافیک صبحگاهی پایتخت

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تشریح وضعیت ترافیک صبحگاهی معابر تهران، اعلام کرد که بارش باران سبب افزایش حجم ترافیک شده است.
کد خبر: ۵۲۲۲۶

اعلام وضعیت ترافیک صبحگاهی پایتخت

سرهنگ علی اصغر شریفی به تشریح وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر پایتخت پرداخت و گفت: امروز جریان ترافیک صبحگاهی از حوالی ساعت شش صبح آغاز شده و با توجه به اینکه شاهد بارندگی بودیم، حجم ترافیک نیز در مقایسه با روزهای قبل بیشتر بود. در حال حاضر نیز گرچه از بار ترافیک در معابر کاسته شده اما همچنان نسبت به روزهای قبل شاهد افزایش حجم تردد هستیم که دلیل آن هم کاهش دما و بارندگی و تمایل بیشتر شهروندان به استفاده از خودروی شخصی است.

شریفی درباره وضعیت ترافیک در معابر پایتخت نیز گفت: صبح امروز در بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد، بزرگراه شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری، بزرگراه شیخ فضل الله نوری در مسیر غرب به شرق از جناح شاهد ترافیک پرحجم و بعضا سنگین صبحگاهی بودیم. در بزرگراه شهید صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل شهید صیاد شیرازی، مسیر جنوب به شمال  بزرگراه شهید چمران حدفاصل حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان نیز وضعیت مشابه حاکم بود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از تقاطع بزرگراه شهید صیادشیرازی، بزرگراه شهید بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد بار ترافیکی پرحجم بودیم.

وی با بیان اینکه در مقاطعی از بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق نیز شاهد ترافیک پرحجم بودیم، گفت: ترافیک در بزرگراه شهید نواب صفوی در مسیر جنوب به شمال از انتهای بزرگراه شهید چراغی تا ورودی تونل توحید نیز سنگین بود.  

شریفی درباره وضعیت ترافیک در معابر غیر بزرگراهی نیز گفت: در خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان، خیابان جانبازان از میدان امام رضا (ع)، خیابان ولیعصر حدفاصل پارک وی تا تجریش، مقاطعی از خیابان کارگر و ... نیز ترافیک پرحجم و در مواردی نیمه سنگین بود.  

به گفته رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، صبح امروز نیز علیرغم شرایط بارانی همچون روزهای دیگر، از ساعات آغازین صبح در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران حضور داشته و نسبت به روان‌سازی و مدیریت ترافیک اقدام کردند. لازم است شهروندان نیز از تردد غیر ضروری به ویژه در ساعات پیک ترافیک پرهیز کنند.

وی به رانندگان توصیه کرد که در روزهای بارانی حتماً با سرعت مطمئنه یعنی همان سرعتی که می‌دانند اگر با آن سرعت تردد کنند می‌توانند در صورت وقوع حادثه در مقابل خود، خودرو را کنترل و به موقع متوقف کنند حرکت کرده و از عجله و شتاب در رانندگی خودداری نمایند و همیشه فاصله طولی را با خودروی مقابل بیش از پیش رعایت کنند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز