تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۷.۷۹°
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹

امام جمعه ملایر: دشمن در تلاش برای منحرف کردن جنبش دانشجویی است

امروز نیز دانشجویان با بصیرت ما در مسیر شهدا ادامه‌دهنده راه آنها هستند و با بصیرت و آگاهی توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کنند.
کد خبر: ۵۲۴۸۲

امام جمعه ملایر: دشمن در تلاش برای منحرف کردن جنبش دانشجویی است

به نقل از ایرنا؛ امام جمعه ملایر گفت: تمام تلاش دشمن از دوران انقلاب تاکنون، منحرف کردن جنبش دانشجویی است و می‌خواهند دانشجویان علیه دین و ارزش‌ها بایستند.

حجت الاسلام "محمدباقر برقراری" عصر سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشکده علوم قرآنی ملایر افزود: دانشجویان همیشه بیدار از ابتدای انقلاب تاکنون نشان دادند در جامعه مؤثر هستند.

وی با اشاره به بهره‌مندی از روح قرآن، خطاب به دانشجویان تاکید کرد: شما این زمینه را داشتید که در این وادی قدم گذاشتید و باید بیش از گذشته این گوهر ناب را در خود تقویت کنید.

امام جمعه ملایر با اشاره به تقابل همیشگی دشمنان با اسلام و مسلمانان در طول تاریخ، اظهار داشت: دشمنان امروز نسل و تفاله‌های همان دشمنان صدر اسلام و اهل بیت(ع) هستند و از بین نرفته‌اند.

حجت الاسلام برقراری با تاکید بر اینکه باید حلاوت قرآن را به‌عنوان بزرگترین و بهترین راهنما به جامعه معرفی کنیم، بیان کرد: در دوران طاغوت حاکمان وقت، به شدت به آمریکا وابسته بودند و دانشجویان آگاه و بیدار ما در برابر کودتای ۲۸ مرداد چند بار تظاهرات و راهپیمایی کردند و تا ۱۶ آذر بارها در مقابل رژیم طاغوت ایستادند.

وی ادامه داد: پس از آن دانشجویان پیرو خط امام(ره) در مناسبت‌های مختلف در مقابل آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها ایستادند و جنبش‌های دانشجویی اثرگذار بود و تا به امروز نیز نتیجه‌بخش بوده است.

امام جمعه ملایر تضعیف ایران از نظر قدرت نظامی و اقتصادی را از اهداف مهم دشمنان دانست و گفت: نظامی که برآمده از دین است، تمام تئوری‌های دشمنان را زیر سؤال برده است.

حجت الاسلام برقراری افزود: اینکه امروز برخی گمان می‌کنند با مرگ بر آمریکا نگفتن مشکل حل می‌شود، سخت در اشتباه هستند، چراکه کسانی که در مقابل دین می‌ایستند، از طرف خدا لعن شده‌اند.

وی خطاب به دانشجویان تاکید کرد: شما باید الگو باشید تا معارف قرآن در جامعه بروز پیدا کند و تا می‌توانید از قرآن دفاع کنید.

امام جمعه ملایر با اشاره به ظرفیت و ارزش بالای دانشجویان، اظهار داشت: کسی که برای ارزش‌های دین و قرآن احترام قائل نیست، از جایگاه رفیع انسانیت پایین آمده و خداوند او را به حال خودش می‌گذارد.

رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر نیز روز دانشجو را روز خاطره‌انگیزی برای دانشجویان دانست و گفت: در این روز در سال ۱۳۳۲ جوانان دانشجو در مقابل ظلم ایستاده و به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام "حسنعلی نوروزی" افزود: امروز نیز دانشجویان با بصیرت ما در مسیر شهدا ادامه‌دهنده راه آنها هستند و با بصیرت و آگاهی توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کنند.

به گزارش ایرنا؛ دانشکده علوم قرآنی ملایر یکی از ۱۸ شعبه دانشگاه علوم و معارف قرآن در کشور است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز