تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸

پلمب ۲۶ واحد صنفی در شهرکرد

بسیاری از اصناف که اقدام به تعطیلی کرده بودند با اقدامات ایجابی و اقناعی اقدام به بازگشایی کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.
کد خبر: ۵۲۴۸۸

پلمب ۲۶ واحد صنفی در شهرکرد

به نقل از ایسنا؛ معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت چهارمحال و بختیاری از پلمب ۲۶ واحد صنفی در شهر شهرکرد خبر داد و گفت: همچنین با هماهنگی با مقام قضایی ده‌ها مورد از حساب‌های بانکی اصناف متخلف که اقدام به تعطیلی خودسرانه کرده‌اند، هم مسدودسازی شد.

غلامرضا قائدامینی در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به پلمب ۲۶ واحد صنفی در شهر شهرکرد، اظهار کرد: ۲۶ واحد صنفی امروز به دلیل عدم رعایت تعهدات صنفی در حوزه‌های لوازم خانگی، اغذیه سرا، کیف و کفش، پارچه فروشی و... پلمب شدند که چند مورد از پاساژها هم در بین پلمب شده‌ها هستند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین با هماهنگی با مقام قضایی ده‌ها مورد از حساب‌های بانکی اصناف متخلف که اقدام به تعطیلی خودسرانه کرده‌اند، هم مسدودسازی شد.

وی با بیان اینکه فرآیند برخورد با اصناف متخلف در فردا با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت، گفت: بسیاری از اصناف که اقدام به تعطیلی کرده بودند با اقدامات ایجابی و اقناعی اقدام به بازگشایی کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز