تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۶.۹۹°
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶

یک فوتی در اثر ریزش آوار خانه قدیمی در یزد

تیم‌های امداد و نجات این جمعیت در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم هستند و هموطنان در طول شبانه روز می توانند در صورت بروز مشکل با شماره سه رقمی ۱۱۲ ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.
کد خبر: ۵۲۶۴۵

 

به نقل از ایرنا؛ معاون امداد و نجات هلال احمر استان یزد گفت: ریزش آوار یک خانه قدیمی در شهر یزد یک فوتی و ۲ مصدوم بر جا گذاشت.

سید مهدی حسینی افزود: در پی گزارش آتش نشانی مبنی بر ریزش آوار یک منزل قدیمی در محدوده خیابان مهدی، بلافاصله تیم های امدادی جمعیت هلال احمر متشکل از دو تیم واکنش سریع و تیم سگ‌های جستجو و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه سه حادثه دیده به دنبال داشت اظهار کرد: ۲ مصدوم این حادثه پس از اقدامات اولیه درمانی توسط آمبولانس اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافتند و یک نفر که زیر آوار گیر افتاده بود، متاسفانه فوت شد.

وی تصریح کرد: فرد فوت شده توسط عوامل امدادی تیم هلال احمر پیدا شد و جسد وی پس از آواربرداری توسط عوامل امدادی هلال احمر و آتش نشانی تحویل عوامل انتظامی شد.

حسینی گفت: علت حادثه انفجار و نشست گاز اعلام شده که در نمونه های مشابه به ویژه برای منازل قدیمی پیش بینی می‌شود که نیاز به رعایت اصول ایمنی و همچنین پرهیز از سکونت در چنین سازه هایی توصیه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های امداد و نجات این جمعیت در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم هستند و هموطنان در طول شبانه روز می توانند در صورت بروز مشکل با شماره سه رقمی ۱۱۲ ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز